سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:00 - شنبه 25 مرداد 1393

قول مساعد وزیر نیرو برای رفع مشکل آب اصفهان در دیدار با آیت‌الله طباطبائی‌نژاد

امام جمعه اصفهان گفت: وزیر نیرو در گفت‌وگوی تلفنی با من بر رفع مشکلات آب اصفهان تأکید داد و برای پیگیری این مشکلات قول مساعد داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ آیت الله طباطبایی نژاد در جمع خبرنگاران به گفت‌وگوی خود با چیت چیان وزیر نیرو اشاره و اظهار کرد: در این گفتگو به مشکل آب شرب مردم استان اصفهان اشاره شد که فشار آب ضعیف و در بعضی از مناطق آب تا 8 ساعت قطع است.

وی با اشاره به بحران آب در استان‌های کشور افزود: مشکل آب شرب مردم باید رفع شود و این نیاز آن‌ها برطرف شود و دولت از جایی اقدام خود را برای رفع نیاز آب مردم استان‌های نیازمند آب آغاز کرده و به فکر آب شرب و بخش‌های دیگر استان اصفهان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بیان کرد: وزیر نیرو قول مساعد برای پیگیری موضوع آب استان اصفهان و رفع مشکل داد که تلاش داشته باشند این مشکل رفع شود.

وی افزود: عدم بارندگی در چند سال اخیر یکی از مشکلات بحران آب اصفهان است که بی‌اندازه مصرف آب استان‌های مجاور مشکل بی‌آبی را افزایش داده و بحران را دو چندان کرده است.

آیت‌الله طباطبایی نژاد اصفهان را نگین استان‌های کشور معرفی کرد و گفت: فضای سبز این استان نباید خشک شود و دولت باید برنامه‌ریزی برای این موضوع داشته باشد زیرا که نفع آن به کل کشور می‌رسد.

منبع: تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.