سرویس: غیر تولیدی » نقلی 01:00 - شنبه 25 مرداد 1393

همگام با مردم اصفهان/

بازیکنان سپاهان طومار حمایت از زاینده‌رود را امضا کردند

طومار حمایت از زاینده‌رود که در هفته‌های گذشته از سوی اقشار مختلف مردم اصفهان امضا شده، روز گذشته از سوی سرمربی، کادر فنی و تمام بازیکنان فوتبال سپاهان اصفهان امضا شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم سپاهان به همراه مدیران این باشگاه اصفهانی روز گذشته در حاشیه تمرین این تیم، طومار حمایت از زاینده‌رود را امضا کردند.

امروزه بزرگ‌ترین معضل استان اصفهان و مردم این استان، نبود رگه حیاطی آب در بستر رودخانه زاینده‌رود بوده که نبود این روح در کالبد استان، مشکلات بسیاری را به دنبال داشته است.

طومار بلند زاینده‌رود که تا به حال 30 قطعه 20 متری را در بر داشته و احتمال افزایش آن نیز هست،  به دست مسئولان وقت استان اصفهان، روحانیون، خانواده شهدا، جانبازان، خانواده پزشکان، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های بزرگ اصفهان، روسای سازمان‌های مردم نهاد و اقشار 15 گانه شهری اصفهان به امضا رسیده است.

گروه حامیان زاینده‌رود علاوه بر تهیه طومار در نظر دارد اقدام به جمع آوری امضاء پیامکی کند بنابراین از علاقه‌مندان خواسته جهت درخواست جاری شدن آب زاینده‌رود عدد 1 را به سامانه 30007366 ارسال فرمایند.

طومار زاینده‌رود در تاریخ 22 الی 24 مرداد ماه  برای امضاء و ثبت عموم مردم و بیان کردن نیاز خود به این چشمه حیات اصفهان، از ساعت 17 الی 21 در کنار پل تاریخی سی و سه پل و پل خواجو برگزار می‌شود، تا اصفهانی‌ها بتوانند قدمی برای رفع بزرگ‌ترین معضل شهرشان بردارند.

قرار است این طومار در بازی روز پنجشنبه سپاهان مقابل استقلال تهران از سوی تماشاگران این دیدار امضا شده و به مسئولان کشور ارسال شود.

منبع: تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.