سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 19:32 - جمعه 24 مرداد 1393

امام جمعه شهر اژیه:

ملت ایران زیر بار ذلت بیگانگان نمی رود

امام جمعه شهر اژيه در نماز جمعه این هفته گفت: ملت مسلمان و شيعه ايران اين درس را از امام حسين(عليه السلام) آموخته است كه زير بار زور و ذلت هيچ ابر قدتي نرود.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از اژیه: حجت الاسلام و المسلمين شاهميري در خطبه هاي نماز جمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیز از گناهان با اشاره به آيه 19 سوره غافر «یَعْلَمُ خائِنَةَ الْأَعْیُنِ وَ ما تُخْفِی الصُّدُورُ» گفت: خدا می‌داند خیانت‌هایی كه از چشم ها انجام مي شود. چشم در اين آيه يك مثال كلي است و خداوند بر اعمال همه اعضا و جوارح و حتي انديشه و فكر انسان نظارت دارد . حضرت علي (عليه السلام) مي فرمايند : «اتَّقُوا مَعَاصِیَ اللَّهِ فِی الْخَلَوَاتِ فَإِنَّ الشَّاهِدَ هُوَ الْحَاكِمُ»(نهج‏البلاغه، حكمت 324)پرهيز كنيد از گناه در خلوتها كه آن كسي كه شاهد و ناظر است همان حاكم و قاضي است.

 
نماينده ولي فقيه در شهر اژیه با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولين ديپلماسي كشور بيان داشت: مقام معظم رهبري در اين جلسه فرمودند عده اي وانمود مي كردند كه اگر ايران و آمريكا سر ميز مذاكره بنشينند مشكلات مملكت بر طرف و گرفتاريها حل مي شود. من از اول مي دانستم اين مذاكرات در رفع مشكلات ما اثر ندارد. دو نكته را رهبر انقلاب بعنوان ضرر مذاكره به آن اشاره كردند: اولين ضرر اين است كه مذاكره با آمريكا، ايران را در افكار عمومي ملتها و دولتها به تذبذب متهم كرد. يعني در نظر ملتهاي دنيا اينگونه نشان داده شد كه ملت ايران در ادامه مسير خود دچار ترديد شده است. دومين ضرر اين است كه زمينه براي طرح توقعات جديد براي آمريكائيها ايجاد شد.

 
حجت الاسلام و المسلمين شاهميري ضمن آرزوي موفقيت براي دستگاه ديپلماسي در مذاكرات هسته ايي افزود: ملت ايران آگاه است و دشمن خود را مي شناسد. اين ملت مسلمان و شيعه اين درس را از امام حسين (عليه السلام) آموخته است كه زير بار زور و ذلت هيچ ابر قدتي نرود.

 
امام جمعه شهر اژيه ضمن تسليت در گذشت هموطنانمان در حادثه سقوط هواپيماي مسافربري براي در گذشتگان علو درجات را از خداوند متعال درخواست نمود.
ايشان با اشاره به مناسبت روز 26 مرداماه روز بازگشت آزادگان به ميهن از مقام اين عزيران تجليل كرد.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “ملت ایران زیر بار ذلت بیگانگان نمی رود”

  1. سلام شبکه جهانی تبلیغ حجت الاسلام والمسلمین استاد منظوری امام زاده را یکی از سخنرانان برتر و برجسته ی کشوری معرفی نمود جهت مشاهده به لینک زیر مراجعه نمایید:
    http://tablightv.ir/profiles/browse-1-1.html
    لازم بذکر استاد حجت الاسلام والمسلمین منظوری امام زاده متولد شرق استان اصفهان می باشند
    التماس دعا
    تمیمی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.