سرویس: تولیدی » خبر پوششی 17:23 - جمعه 24 مرداد 1393

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

مقاومت خود را در مذاکرات هسته ای به دشمن نشان دهیم/ نجابت مردم شرق اصفهان نمایان است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مقاومت خود را نشان دهیم تا دشمن مطالبه جدیدی را طراحی نکند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق: دکتر محمد حسین صفار هرندی در یادواره شهدای بخش کوهپایه حضور در جمع خانواده معزز شهدا، جانبازان و مسئولین را فرصت الهی دانست و عنوان کرد: خداوند را شکر می گوییم که توفیق حضور در این جمع گرامی را به من عنایت کرد، بودن در بین همه ی آنهایی که آستین ها را برای خدمت کردن بالا زده اند را غنیمت شمرده و آن را یک فرصت الهی می دانم.

 

افتخار صفار هرندی به شرق اصفهان
وی منتصب بودن خود به شرق اصفهان را از افتخارات دانسته و اظهار داشت: بنده خود را منتصب به این منطقه که معروف به دارالمومنین است می دانم و به لطف خدا ما را در زمره مردمی به حساب می آورند که وقتی می خواهند آمار عمر خودشان را بدهند بیشتر عمر خود را در زیارتگاه، مساجد، اماکن متبرکه امامزادگان و هیئت ها و تکایا سپری کردند.
صفار هرندی شهدا را شمعی خواند که وسیله به هم پیوستن و ایجاد الفت و دوستی می شوند و خاطرنشان کرد: امنیت کشور به واسطه شهدا می باشد و به لطف خدا تنها کشوری که در منطقه دارای آرامش بوده و به گفته دشمنان مرز ثبات و ارامش را با وجود عدم ثبات و امنیت در کشورهای اطراف دارد، ایران است چرا که بنای این کشور تقوای الهی و بر مبنای اندیشه مرد خدایی بنام امام خمینی(ره) بوده است.
وی با توجه به پایبندی مردم کشور به ائمه اطهار افزود: نام مقدس پیامبر و ائمه اطهار زینت بخش روزها و شب های این کشور است و در هر مناسبتی توسل به آن بزرگواران وسیله ای برای آرامش و امنیت امروز ماست.

 

راه شهدا را ادامه می دهیم
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: حرف امام و رهبرمان این است که دست عنایت الهی ما را به جلو می برد و این شهیدان کسانی هستند که برای مانده گاری ما بر این موضع حد نهایی کار خود را که همان ایثارگری بود در راه خدا فدا کردند و این شهدا مرشد و راهنمای ما هستند و مقصود ما از گرفتن بیعت با این عزیزان و استواری در برابر همه سختی های شرق اصفهان است.

 

وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده در بحث آب اذعان داشت: وقتی فردی وارد منطقه شرق اصفهان می شود نجابت مردم در چشمش بیشتر نمایان و خودش را نشان می دهد، با این همه سختی و مشکل و کمبود اب و خشک شدن زاینده برخی مقصر را طبیعت و برخی به تقدیر و قضای الهی نسبت دادند ولی می توان گفت در پاره ای از مشکلات، برخی مسئولین کار را به درستی انجام نداده اند.

 

شهدا خطای ما را به حساب بی معرفتی نگذارند
صفار هرندی برخی اشتباهات را با راه شهدا ناسازگار خواند و بیان کرد: از بعضی چیزها ایراد و گله مندی می کنیم ولی عهد ما با شهدا برقرار است و تا اخر در راه آنها ایستاده ایم. گاهی اشتباهاتی در کارهای روزمره سر می زند که با راه شهید سازگاری ندارد و لی انها می دانند که ما در سالگرد و بزرگداشت انها جمع شده ایم که بگوییم این خطا ها را به حساب بی معرفتی ما نگذارند و ما با شما عهد بستیم و عهد ما تا آخر باقی است.
وی در ادامه به قدرت ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: آوازه قدرت ما در جهان پیچیده شده و ایران را به چشم یک ابرقدرت نگاه می کنند تا جایی که در ناحیه اطراف بلکه در دورترین نقاط جهان اثر گذاشته و فکر نیل تا فرات سردمداران رژیم صهیونیستی را به خواب تبدیل می کنند و اذعان شکست خود را در این حوادث اخیر غزه نشان و علت را حضور معنوی جمهوری اسلامی می دانند.
کارشناس مسائل سیاسی کشور به حضور داعش در منطقه اشاره و افزود: جماعتی بنام داعش در عراق توان حضور در میدان واقعی را ندارند به همین دلیل در میادین رسانه ای در بین مردم رعب و وحشت روانی ایجاد کرده و تصاویر دلخراشی را نمایش می دهند و قصد اصلی آنها ایجاد روحیه ضعف در بین مردم ولی مشاهده کردید که عقیده شهادت طلبی و فتوی یک مرجع تقلید در انجا چگونه کار ساز شد. همچنین سردار سلیمانی همرزم شهدا در جبهه های جنگ در کربلا ارامش و امنیت را در بین مردم تداعی کرد.
وی در پاسخ به چرایی مقاومت در مذاکرات هسته ای گفت: ما باید مقاومت خود را نشان دهیم تا دشمن مطالبه جدیدی را طراحی نکند که خوشبختانه تیم مذاکره کننده ما با نیروی قوی در حال پیگیری این مسئله می باشد و بنده دست دیپلملت های کشورمان را می فشارم و خدا قوت به آنها می گویم که از حقوق مردم دفاع می کنند.
این روزنامه نگار با ذکر توانایی جوانان کشور افزود: امروز بچه های ما با دست خالی توانسته اند موشکی با برد 250 کیلومتری با نشانه گیری دقیق تولید کنند و لعنت بر دهانی که بجای تشویق همت بلند این بچه طعنه می زنند و ما باید در برابر دشمن حس جنگجویی داشته باشیم و امیدوایم با دعای نیمه شب رهبر عزیزمان رفع مشکلات را جشن بگیریم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.