سرویس: تولیدی » خبر پوششی 02:25 - جمعه 24 مرداد 1393

نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان در شاتور:

شبکه های ماهواره ای با نام شیعه روی آنتن می روند

نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: مسلما شبکه های ماهواره ای که با نام دین به روزی آنتن می روند ضد دین و وحدت اسلامی می باشند و می بایست از آن آگاه بود و دوری کرد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از شاتور: حجت الاسلام رئیسیان نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان درنشست روشنگری عمومی دجال واره با محوریت آسیب های شبکه های ماهواره ای فارسی زبان که به همت پایگاه بسیج بلال شاتوراز توابع بخش جلگه شرق اصفهان تشکیل شده بود، گفت: شبکه هایی که بانام شیعه از لندن و امریکا روی آنتن می روند ضد وحدت شیعه و سنی هستند.

 
وی در ابتدای کلام، ماه مبارک رمضان را ماه خود سازی خوانده و استمرار بر فیوضات کسب شده در این ماه را باعث پیروزی بر هوای نفس دانست و همه جوانان را به برداشت از این اندوخته ها سفارش نمود.

 
مبحث آسیب شناسی شبکه های ماهواره ای حول محور شبکه های شیعی با معرفی حسن الله یاری مدیر شبکه اهل البیت با صحبت حجت الاسلام رئیسیان آغاز شد و با ذکر اهم این شبکه ها خاطرنشان کرد: وی فردی افغانی و این شبکه را در قم تأسیس کرده است و سعی داشت با این نام مقدس در فضای فرهنگی قم موقعیتی برای خود کسب کند، این شبکه تأکید بر سیاست های انجمن حجتیه داشته و بر سوگواری ایام فاطمیه با نام محسنیه و برگزاری جشنی به نام عیدالزهرا به مناسبت مرگ عمربن خطاب نیز تأکید می نمایند. دیدگاه سیاسی الله یاری ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و تأکید بر شعار نه غزه نه لبنان و به بهانه آزادی بقیع و ایجاد فاصله بین شیعیان و مرجعیت معظم شیعه می باشد. آنها دولت جمهوری اسلامی ایران را تخریب می کنند و حکومت ایران را با حکومت عباسیان مقایسه می کنند. الله یاری ساکن امریکاست و در تمام برنامه هایش فحاشی و توهین را در اولویت کاری خود قرار داده است. دفتر این شبکه توسط حکم دادگاه ویژه روحانیت در قم پلمپ شده است و به همین منظور حملات متعددی علیه حکومت اسلامی ایران و ولایت فقیه داشتند.

 

Vater-Mark65656
حجت الاسلام رئیسیان در معرفی شبکه سلام گفت: با پیوند خوردن این شبکه با جریانات سیاسی و ضد امنیتی کمتر کسی از این موضوع بی خبر است که شبکه سلام در خدمت سیاست های استعماری ضد اسلام در حال فعالیت است. محمد هدایتی مدیر این شبکه از کارشناسان دینی صدای امریکاست و بر روی موضوع قمه زنی، بسیار تلاش برای تطبیق دادن آن با آیات قرآن دارند.

 
وی شبکه فدک را با اسم زیبا و مردم فریبش توطئه انگلیسی ها برای مبارزه با شیعه دانسته و اذعان داشت: آنها در لندن حسینیه و حوزه علمیه دارند. یاسر یحیی عبدالله الحبیب مدیر این شبکه است او فارق التحصیل رشته ی علوم سیاسی از دانشگاه کویت بوده و به خاطر جسارت هایش در کویت به سوژه مورد نظر سازمان حقوق بشری امریکا و انگلیس تبدیل شد. او پناهندگی بریتانیا را گرفته و حوزه علمیه امامین عسکرین را در لندن راه اندازی کرده است و حسینیه ای با نام سید الشهدا در لندن تأسیس کرده است. وی سی و شش سال دارد و از فراز منبری در لندن به فحاشی و ایجاد دشمنی بر ضد شیعه می پردازد. یاسر الحبیب با ارائه ادله برای اثبات هرزگی در مورد همسر پیامبر سخنی را مطرح کرد که جشن گرفتن به مناسبت روز مرگ عایشه ضرورتی دینی است. این اقدام او در حالی انجام شد که قبلاً کتابی هم با سراسر توهین به عایشه را منتشر کرده بود که واکنش های شدیدی علیه شیعیان به همراه داشته بود.

 

Vater-Mark656565665
حجت الاسلام رئیسیان در ادامه سخنرانی خود سید صادق شیرازی و خاندان او را به طور کامل برای حضار معرفی کرده و با ذکر شبکه هایی که توسط منتسبین و سید صادق شیرازی اداره می شوند، افزود: شبکه های امام حسین 1و2و3 مرجعیت، بقیع، فدک، ابوالفضل العباس، الانوارو… که توسط ایشان اداره می شوند در ایام محرم با تبلیغ درد آور ترین رفتار ها با عنوان شعایر حسینی باعث وحشت مردم دنیا از شیعه شده اند.

 

 

با اینکه حدود یک ساعت ونیم از سخنرانی همرا ه با پخش مستندات توسط حجت الاسلام رئیسیان می گذشت حضار همچنان مشتاقانه به این مطالب گوش می دادند و تقاضای ادامه سخنرانی شدند ولی به دلیل کمی وقت و برگزاری دعای کمیل، ایشان به جمع بندی مطالب خود پیرامون این شبکه ها پرداخت و تصریح نمود: شبکه هایی که با پنهان شدن در ظاهر دینی سعی می کنند جلوه های واقعی شیعی بودن را به صورت کاملاً وارونه نشان دهند امروز دیگران را گمراه می کنند، باید به هوش بوده وبصیرت خود را بالا ببریم این شبکه ها را بیشتر بشنا سیم وبه دیگران هم آگاهی دهیم.

 
در پایان ایشان به معرفی اجمالی گروه داعش پرداخته واهداف ومقاصد آنان را بیان کرد و همچنین نقش ایران وسپاه پاسداران را در منطقه وتحولات اخیر برای مردم بازگو نمود.

 
این مراسم با سوالات بسیار زیادی از طرف جوانان شاتور همراه بود که حجت الاسلام رئیسیان قول داد در جلسه ای دیگر به آن پاسخ دهد.

 
لازم به ذکر است مدعوین این مراسم عموم مردم بوده و شرکت در این جلسه برای عموم مردم آزاد بود.

 
این مراسم با اقامه نماز جماعت مغرب وعشا به امامت حجت الاسلام روحی امام جماعت مسجد امام خمینی(ره)شاتور آغاز و با برگزاری دعای کمیل به پایان رسید.

یک نظر در مورد “شبکه های ماهواره ای با نام شیعه روی آنتن می روند”

  1. تمیمی گفت:

    سلام وعرض ادب کلیپ صوتی سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین استاد منظوری امام زاده پیرامون ماهواره و شبکه های به ظاهر دینی در مسجد حجت بن الحسن عج کمال آباد نایین
    http://www.manzori.ir/Post5786
    درصورت صلاحدید نشر دهید
    التماس دعا
    تمیمی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.