سرویس: تولیدی » خبر پوششی 17:50 - پنجشنبه 23 مرداد 1393

در جلسه ساماندهی گردشگری شهر ورزنه مطرح شد:

برخورد جدی با رفتارهای غیر اخلاقی گردشگرنماها صورت می گیرد

امام جمعه ورزنه گفت: با کسانی که بعنوان گردشگرنما سعی در برهم زدن نظم دارند و همچنین با انجام کارهای غیر اخلاقی و دینی می خواهند به امر گردشگری ضربه بزنند به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه اصفهان شرق: جلسه ساماندهی گردشگری شهر ورزنه با حضور امام جمعه، بخشدار و برخی از مسئولین ذیربط در بخشداری بن رود برگزار گردید.

صادقی بخشدار بخش بن رود ضمن خوش آمد گویی به حضار در رابطه با اهمیت گردشگری در منطقه و پناسیل های موجود اظهار داشت: اگر استفاده ای درست و بدون حاشیه از طبیعت خدادادی ورزنه صورت گیرد میتوان از نظر رشد اقتصادی در گردشگری به چاه نفت ورزنه تشبیه کرد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین صادق زاده امام جمعه بخش بن رود در سخنانی با اشاره به وضعیت موجود در منطقه بن رود تصریح نمود: امروز با وجود منابع طبیعی و عناصر بسیار بکر در منطقه می توان با یک ساماندهی دقیق و کارشناسانه از این منابع بعنوان یک فرصت طلایی جهت اشتغال برای مردم استفاده نمود.
وی از مسئولین خواست که با تلاش مستمر و مضاعفی که انجام می دهند زمینه اشتغال جوانان را فراهم نمایند.
امام جمعه ورزنه با اشاره به اهمیت گردشگردی در منطقه بیان نمود: ما شاهد حضور تعداد بسیار زیادی مسافر و گردشگر به منطقه هستیم که میطلبد با یک برنامه ریزی جامع این امر بسیار مهم ساماندهی شود و اگر بنا براین شود که از گردشگری همه مردم استفاده نمایند می بایست شورای شهر و همچنین شهرداری ورزنه بعنوان متولی امر گارگروهی را تشکیل داده و با ایجاد زیرساخت ها به جد وارد این عرصه مهم شوند تا با درآمدی که از این راه کسب می نمایند و در عمران و آبادانی شهر به کارمی گیرد همه مردم استفاده نمایند.

Vater-111
حجت الاسلام صادق زاده اذعان داشت: با یک ساماندهی اساسی که در این ساماندهی، بحث عمران و همچنین ایجاد زیر ساخت ها وجود دارد باید امنیت مسافران و گردشگران در نظر گرفته شود و در این امر از بخشدار خواهشمندیم با استفاده از نیروهای انتظامی و خصوصا نیروهای بسیجی امنیت این مناطق گردشگری را تامین نمایند تا گردشگران با آسودگی خاطر از این منابع بسیار بکر در منطقه استفاده نمایند.
وی با تاکید بر توجه کافی به برخی رفتارهای حاشیه ای متذکر شد: با کسانی که بعنوان گردشگرنماها سعی در برهم زدن نظم دارند و همچنین با انجام کارهای غیر اخلاقی و دینی می خواهند به امر گردشگری ضربه بزنند به شدت برخورد می شود.

 

Vater-Mark757657
در این جلسه حاضران با نظرات و پیشنهادات خود همگی بر ساماندهی گردشگردی در منطقه بن رود تاکید نمودند.

در پایان این جلسه مقرر گردید تا بخشدار بخش بن رود و شورای شهر در اسرع وقت کمیته اجرایی جهت ساماندهی گردشگری را باحضور اعضا ی کمیته تشکیل نمایند.
نکته:

در جلسات آنچه مطرح میشود پرداختن به معضل و بحث و راهکار می باشد ولی مسلما آنچه مهم است گره گشایی در وصف موضوع مربوطه می باشد، در این جهت می بایست موشکافانه معضل مربوطه را بررسی و از آن چشم نپوشانیم.

برخی مصوبات قطعا زمانی که در عمل هویدا شود راه حل می شود و لیکن روی کاغذ همان و پیشرفت حادثه همان!!

 

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “برخورد جدی با رفتارهای غیر اخلاقی گردشگرنماها صورت می گیرد”

  1. ورزنه گفت:

    چرا اینقدر دیر به فکر افتادند؟

  2. علی گفت:

    ماهی راهروقت ازآب بگیرن تازه است ولی متاسفانه برخی از شهرموافق نیست ومی گویدنباید به گردشگر چیزی گفت وگرنه می رونددیگربرنمی گردندبگذاریدهرکاری که دلشان می خواهد انجام دهندتااین تپه ها ماسه ای رونق پیداکندالبته نظراین افراد این است که گردشگربیاید بافرهنگ اسلامی ماهم مخالفت بکند واینجا حیات خلوت گروهی بی دین وگردشگرنمابشودومردم ،خانواده های شهداوعلماء چیزی نگویند

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.