سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 23:08 - پنجشنبه 23 مرداد 1393

با پیگیری های صورت گرفته:

دیوار خطر آفرین خانه بهداشت تخریب شد

بعلت فرسودگی و نامناسب بودن دیوار ضلع شرقی و شمالی مرکز بهداشتی درمانی شهر حسن آباد و جلوگیری از بوجود آمدن حادثه ناگوار، شهرداری به تخریب دیوار این مکان اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: بعد از پوشش خبری اصفهان شرق در زمینه نامناسب بودن دیوار مرکز بهداشت شهر حسن آباد و احتمال وقوع حادثه برای همشهریان، پیگیری مسئولین در این زمینه آغاز شد.
با توجه به پیگیری و تلاش اعضای شورای اسلامی و شهردار با مرکز بهداشتی درمانی شماره 2 شهرستان اصفهان و دعوت از مسئولین ذیربط جهت بازدید از این مکان و توافق شهرداری و شورای اسلامی با مرکز بهداشت شماره 2 در تخریب و عقب نشینی این مکان طبق قوانین شهرداری خوشبختانه استارت این پروژه امروز کلید خورد و دیوار این مکان تخریب گردید.
شهردار شهر حسن آباد در این زمینه اذعان داشت: بعلت مجاورت این مکان با جاده اصلی و عبور و مرور وسائل نقلیه و همچنین موضوع امنیت مرکز بهداشتی درمانی، این پروژه باید به سرعت انجام شود.
وی در پایان افزود: اقداماتی که در این زمینه مربوط به شهرداری می باشد طبق توافقنامه انجام خواهد گرفت و امید است که به دنبال آن مسئولین مربوطه در مرکز شماره 2 اصفهان نیز اقدامات مربوطه را به نحو کامل انجام دهند.

 

DSC00940

Vater-Mark12 Vater-Mark7577676

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.