سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 09:43 - پنجشنبه 23 مرداد 1393

دبیر اجرایی یادواره شهدای کوهپایه خبر داد:

اولین یادواره شهدای بخش کوهپایه برگزار می شود

سرهنگ مرادی دبیر اجرایی یادواره لاله های ماندگار گفت: حفظ یاد شهدا در بین نسل سوم و چهارم و عمل به گفتمان رهبری از اهداف یادواره 30شهید روستاهای بخش کوهپایه می باشد.

به گزارش اصفهان شرق: سرهنگ پاسدار حسن مرادی مشاور فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به برگزاری اولین یادواره بخش کوهپایه اظهار داشت: این مراسم به پاس گرامی داشت یاد و ارزش های شهدا و طرح گفتمان امام و رهبری در محافل و جمع مردم برگزار می شود.

وی به کار گیری بینش شهدا را یکی از اهداف این برنامه عنوان و خاطرنشان کرد: انتقال ارزش های شهدا می بایست به گونه ای به جوانان صورت گیرد که آنان را مقید به حفظ این ارزش ها کند. همچنین انسجام بخشی بین نیروهای انقلاب و ذکر یاد شهید در بین آینده سازان کشور از دیگر اهداف پیش روی یادواره می باشد.

مسئول امر به معروف سپاه صاحب الزمان(عج) ادامه داد: می توان گفت با مشارکت بالای بسیج و مردم تا امروز از اهدافی که در اجرای برنامه پیش بینی شده است جلوتر می باشیم و انتظار می رود حضور گسترده ای از مردم را در یادواره شاهد باشیم.
گفتنی است دکتر محمد حسین صفار هرندی به عنوان سخنران این یادواره دعوت گرفته شده است.

همچنین این یادواره به یاد شهدای روستاهای وج، عروجه، دلگشا، سید اباد، مزرعه یزدی، میرلطف الله و جوکاران راس ساعت 16 روز پنج شنبه 23 مرداد 93 در گلزار شهدای این روستا برگزار می شود.

 

یک نظر در مورد “اولین یادواره شهدای بخش کوهپایه برگزار می شود”

  1. علی نرگوری گفت:

    سلام با وجود مشکلاتی دردآوری که بوجود آمد بسیار متاسفم اما برنامه خیلی جالبی بود و قطعا نظر شهدا هم بود ان شاالله شاهد ادامه برنامه های خوب شما باشیم.
    اما اخه عروجه دیجوری ونانیویسند . ونیوسن اروجه .
    با تشکر
    علی نرگوری

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.