سرویس: اجتماعی 11:50 - یکشنبه 14 مهر 1392

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

جاده اصفهان – بهارستان ایمن‌سازی می‎شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با توجه به بار ترافیکی سنگین در مسیر اصفهان به شیراز جاده مرق ایمن سازی می‎شود.

به گزارش اصفهان شرق، جاده مرق که همان جاده اصفهان به شهر جدید بهارستان است یکی از جاده‎های مواصلاتی پرحادثه و خطرناک در استان اصفهان به شمار می‎رود که روزانه شاهد تصادفات جرحی و فوتی زیادی در این مسیر هستیم به سبب اینکه جاده مرق ابتدای جاده شیراز است. مسافرانی که قصد سفر به جنوب کشور را دارند ناگزیر از این جاده استفاده می‎کنند و همین مسئله بار ترافیکی شدیدی را به این محور تحمیل می‎کند.

بار سنگین ترافیکی،بی‌احتیاطی رانندگان و از همه مهم‌تر غیراستاندارد بودن این جاده پرتردد، این جاده را به یکی از محورهای پرحادثه تبدیل کرده است لازم به ذکر است که در این مسیر شهر بهارستان قرار دارد و روزانه تعداد زیادی از ساکنان این شهر به وسیله اتوبوس از طریق همین جاده ناامن به اصفهان عزیمت می‎کنند و مسئولان باید چاره ای برای تامین امنیت این جاده بیندیشند

در همین خصوص محمود محمودزاده در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر جاده مرق با گاردریل جداسازی شده است که با توجه به بار ترافیکی سنگینی که در این محور شاهد هستیم وجود گاردریل روش مناسبی برای تامین امنیت جاده نیست.

وی ادامه داد:در راستای ایمن سازی و ساماندهی جاده اصفهان به شیراز اقدام به نصب نیوچرسی به جای گاردریل کرده‎ایم که از امنیت بالاتری برخوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اضافه کرد:در شب نور اتومبیل‎ها برای رانندگان بسیار آزاردهنده است و حتی در بعضی از موارد می‎تواند سبب تصادف شود اما با نصب نیوچرسی نور آزار‌هنده اتومبیل‎ها گرفته می‎شود.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.