سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:15 - پنجشنبه 23 مرداد 1393

نیاز 68 هزار دانش‌آموز اصفهانی به سرویس مدرسه

فرماندار اصفهان با اشاره به نیاز 68 هزار دانش‌آموز به سرویس مدرسه در این شهر گفت: نیازمند برنامه‌ریزی جامع برای سرویس‌دهی به دانش‌آموزان با در نظر گرفتن ایمنی، سلامت روح و روان و جلوگیری از خسته‌شدن دانش‌آموزان هستیم.

به گزارش اصفهان شرق؛‌ فضل‌الله کفیل در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اصفهان با اشاره به گستردگی و جمعیت بالای شهرستان و همچنین نیاز 68 هزار دانش‌آموز به سرویس ایاب و ذهاب در شهر اصفهان اظهار کرد: نیازمند برنامه‌ریزی جامع برای سرویس‌دهی به دانش‌آموزان با در نظر گرفتن ایمنی، سلامت روح و روان و جلوگیری از خسته‌شدن دانش‌آموزان هستیم.

وی بر تشکیل کارگروه ماده 18 شهرستان اصفهان تاکید و اذعان کرد: ساماندهی و مدیریت صحیح رفت و آمد دانش‌آموزان نیازمند همراهی و همکاری سازمان تاکسیرانی است.

وی ضمن تبریک به مدیران جدید نواحی شهر اصفهان و با بیان اینکه دیگر تصمیم‌گیری بر اساس آزمون و خطا جایگاهی ندارد، گفت: بعد از نزدیک به چهار دهه تجربه مدیریت در نظام اسلامی باید با استفاده از خرد جمعی و تصمیم‌گیری بر اساس واقعیت‌ها و نظارت مستمر بر کلیه امور و مراحل اجرای تصمیمات، زمینه را برای تعالی تعلیم و تربیت فراهم کنیم.

کفیل با تأکید بر آمادگی کامل مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید، خواستار توجه و رفع مشکلات و نواقص مدارس به ویژه رفع کمبود کادر آموزشی در نواحی و مناطق مختلف شهرستان توسط اداره کل آموزش و پرورش شد.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.