سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:38 - چهارشنبه 22 مرداد 1393

وبلاگ"شنود"نوشت:

به جهنم که از احمدی نژاد میلرزید

اینروزها تاختن و تاختن و تاختن بر مردی که سکوتش هم لرزه بر اندام طیف فتنه و اشرافیت انداخته تنها بهانه ی کمکاری و فرار از مشکلات حضرات است. اینان گاهی عنان را چنان از کف میدهند که نوک حملات خود را (صرفاً برای فرافکنی از بی لیاقتی های خویش) حتی به مردم هم میگیرند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از سایت “حرف تو” وبلاگ”شنود“نوشت: اینروزها تاختن و تاختن و تاختن بر مردی که سکوتش هم لرزه بر اندام طیف فتنه و اشرافیت انداخته تنها بهانه ی کمکاری و فرار از مشکلات حضرات است.

اینان گاهی عنان را چنان از کف میدهند که نوک حملات خود را (صرفاً برای فرافکنی از بی لیاقتی های خویش) حتی به مردم هم میگیرند.

خیلی ها دنبال آنند که راز وحشت و لرزش پیکره ی اَبافتنه و تیمش از احمدی نژاد را بیابند. رازی که به خودی خود راز نیست و عملاً تشتی است که اینروزها در حال سرنگونی کامل از بام دادگاههای قوه محترم قضاییه است.

اما بعد..

هان ای آقای لفاظ!!

این ما نیستیم که میلرزیم.

این شمایید که مصداق بارز آن ابلهید که در قطب جنوب دنبال راه چاره میگشت تا خود را گرم کند و برای گرم کردن خویش اقدام به تلقین روانی و ذهنی خود میکرد که : چه کسی گفته هوا سرد است؟ اصلا هم هوا سرد نیست. من گرمم است. من دارم از گرما خفه میشوم.

و طولی نکشید که مردم جنازه ی او را دیدند که لخت بر روی برفها افتاده و مرده است.

پزشک قانونی مرگ او را گرمازدگی تشخیص داد.

حال قصه ی توست!

این ما نیستیم که باید دنبال جای گرم باشیم بلکه این تو و رفقایت هستید که به دلیل خوشبینی های بیش از حد به دشمنان دزد و غارتگر و قاتل ایران و اسلام، ممکن است گرما زده شوی و از حال بروی.

این ما نیستیم که باید بلرزیم،

این شمایید که سکوت احمدی نژاد هم تمام وجودتان!! را به لرزه درآورده.

مراقب باشید توهین به مردم و ملت باعث نشود تا گرمازده شوید.

حرارت ملایم مردم را قدر بدانید و بیش از لفاظی نکنید.

آن ممه ی دهه هفتاد را که دهان برخی ها بوی شیر میداد لولو برد و اکنون صغیر تا کبیر این ملت در نطّاقی از امثال تو جلوترند.

به قول امام جمعه موقت و محترم اهواز : صدای ولی فقیه صدای خداست.

حواست باشد آقای گرم!

این مردم گوششان به صدای خداست و خدا نکند که این صدا برای خاموش کردن گرمای وجودت به ندا درآید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.