سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 00:46 - چهارشنبه 22 مرداد 1393

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان :

امنیت و اخلاق محور فعالیت های پلیس است

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان گفت: با دیدن چند وضعیت بد پوششی نمی توان قضاوت بر بی حجابی در استان داشت.

سرهنگ حسین زاده جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان در گفتگویی اختصاصی با اصفهان شرق با اشاره به موضوع مهم عفاف و حجاب اظهار داشت: موضوع عفاف و حجاب موضوعی نیست که در پلیس کم رنگ و پر رنگی داشته باشد زیرا استراتژیک پلیس بر امنیت و اخلاق است.
وی با توجه به اقدامات مثبت پلیس در کلانتری ها افزود: وضیعت استان از گذشته تا به حال تقریبا مناسب است و با دیدن چند مظهر بد پوششی نمی توان قضاوت بر افزایش بی حجابی داشت.
حسین زاده ادامه داد: همدلی و هماهنگی خاصی بین ستاد احیای فریضه ی الهی امر به معروف و نهی از منکر و همچنین پلیس امنیت اخلاقی بوده است و موضوعات خوبی در رابطه با حجاب و عفاف در این ارگان ها مطرح شده است.
وی در پاسخ به این سوال که در محیط های کوچک مردم بیشتر بر بزرگان محل جهت مشکلات مراجعه می کنند و کمتر با نیرو های انتظامی سرو کار دارند خاطر نشان کرد: اینکه مردم مشکلات خودشان را با معتمدین محلی مطرح می کنند ضد ارزش نیست و حتی می توان به جای اینکه پایشان به طلاق و کلانتری باز شود حل مشکل را از ریش سفیدان محل دریافت کنند و این مصداق نهادهای اجتماعی در محل های کوچک می باشد.
این مقام مسئول انتظامی نسبت به این سوال که رابطه ی خشکسالی و بروز برخی مشکلات تصریح نمود: یک واقعیت است که برخی پدیده های اجتماعی در راستای خشکسالی به وجود می آید ولی اینکه آیا به واسطه ی خشکسالی همه مشکلات تقویت می شود جای تامل دارد و می بایست در این خصوص مطالعه انجام گیرد.
سرهنگ حسین زاده در پایان در پاسخی کوتاه به این سوال که برخی مشکلات اخلاقی در راستای ایجاد باغ ویلاها و پارتی های ایجاد شده گفت: می بایست در این رابطه بررسی های لازم انجام گرفته و بعد از مطالعه پلیس، برخورد لازم صورت گیرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.