سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 13:45 - سه شنبه 21 مرداد 1393

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

قول مساعد رئیس مجلس برای پیگیری مشکلات حوزه آب استان اصفهان

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست فوق العاده اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان با معاونان رئیس جمهور، نگرانی‌ها و ابهامات مطرح در مورد مشکلات آب استان بررسی شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ عباس مقتدائی با اشاره به جلسه شب گذشته سران قوا پیرامون مسائل کشور و جلسه مجمع نمایندگان اصفهان با معاونان رئیس جمهور اظهار کرد: در این نشست فوق العاده که پس از انجام نشست های مختلف نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس با مسئولان کشوری برگزار شد نماینده پارلمانی وزیر نیرو هم برای ارائه توضیحات لازم به منظور بررسی و رفع مشکلات آب استان اصفهان حضور یافت.

وی با بیان اینکه پیش از این، نمایندگان مردم استان اصفهان از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست مذاکره با وزیر نیرو کرده بودند اما بازهم در بخشی از مذاکرات ابهاماتی برای نمایندگان استان باقی مانده بود، افزود: نمایندگان مردم استان اصفهان دیروز با اعلام ناخرسندی خود از برخی رفتارها و یا اقدامات مدیریتی در حوزه تصمیم گیری در مورد مشکلات آب استان به این نتیجه رسیدند که با حضور در نهاد ریاست جمهوری به رفع ابهامات و بررسی این مشکلات بپردازند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با حضور نمایندگان استان در نهاد ریاست جمهوری که کمی زمان بر شد معاونان اجرائی و پارلمانی رئیس جمهور هم در این جمع حاضر شدند و مذاکرات ادامه پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه درخواست نمایندگان مردم استان درمیان گذاشتن حساسیت ها، مطالبات و توقعات مردم استان اصفهان با شخص رئیس جمهور بود، گفت: از آنجائی که خبر حضور ما در نهاد ریاست جمهوری در مجلس مطرح و رئیس مجلس هم مطلع شده بود، نشست رؤسای سه قوه در دفتر آقای لاریجانی برگزار و قرار شد پس از این جلسه نتایج را از وی جویا شویم.

مقتدائی خاطر نشان کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی پس از نشست سران قوا در مورد بررسی خواسته های نمایندگان مردم استان اصفهان اعلام کرد از قول من به مردم اصفهان بگوئید خانه ملت حساسیت های مردم این استان را به زاینده رود و حوزه آب مورد توجه قرار می دهد.

وی با بیان اینکه آقای لاریجانی خطاب به مردم استان اصفهان اعلام کرد تا زمان حصول نتایج مطلوب، مسائل مربوط به حوزه آب این استان را پیگیری می کنیم، افزود: ایشان این اطمینان خاطر را دادند که خواسته ها و حرف های مجموعه نمایندگان مردم استان اصفهان را با توجه به آنچه ما فکر می کنیم مطالبه قانونی، به حق، ضروری و آنی مردم استان است تا دستیابی به نتایج مطلوب پیگیری کنند.

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمایندگان مردم استان اصفهان همچنان پیگیر مشکلات و مطالبات مردم این استان در حوزه آب هستیم.

منبع: تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.