سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:45 - سه شنبه 21 مرداد 1393

مدیریت توزیع آب شرب در سطح استان‌های کشور عادلانه باشد

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: اگر مدیریت توزیع آب شرب در اصفهان همانند مناطق محروم صورت می‌گرفت، شاید برخی مشکلات وجود نداشت و مدیریت توزیع آب شرب در سطح استان‌های کشور و استان اصفهان باید عادلانه باشد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسینعلی حاجی دلیگانی با بیان اینکه قرار بود در جلسه دیروز سران قوا موضوع بی‌توجهی به مشکلات آب اصفهان و توقف پروژه گلاب 2 مطرح شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز مجلس علنی نبوده و آقای لاریجانی حضور ندارند، از جزییات جلسه سران قوا اطلاعی نداریم و فردا صبح معلوم می‌شود که چه اتفاقی افتاده است.

وی در بحث کمبود آب در استان اصفهان، بیان کرد: اگر مدیریت توزیع آب شرب در اصفهان همان طور که آب را در بعضی نقاط محروم اصفهان مانند شهر گز، سین و برخوار جیره بندی کرده و اینها نصف شب یا ظهر شیر آب را باز می‌کنند و متوجه می‌شوند آب قطع شده در نقاط برخوردار  شهر اصفهان مانند خیابان مشتاق و غیره هم انجام می‌دادند شاید نگرانی‌ها برای کم آبی بیشتر می‌شد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: سلیمانی که استاندار چهار محال بوده و یا برخی نمایندگان استان چهار محال که در خیابان مشتاق منزل دارند و هیچ وقت آب آنها قطع نمی‌شود اگر اینگونه می‌شد که آب در نقاط برخوردار نیز برای مدتی به میزان دیگر نقاط قطع شود اینها متوجه می‌شوند که کم‌آبی چه معنایی داشته و وقتی ما می‌گوییم آب شرب نداریم یعنی چه و شاید اینگونه مشکل آب شرب و سنگ اندازی‌ها برطرف می‌شد.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: برخی از مسئولان چهار محال در استان و شهر اصفهان ساکن هستند و نمک خورده و نمکدان می‌شکنند و چون اینجا آب به روی آنها قطع نمی‌شود استفاده کرده و متوجه نمی‌شوند که بی‌آبی چه معنایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: استاندار چهار محال 4 جلسه با استاندار کرمان گذاشته و از وی تعهد می‌گیرد که در طرح بهشت آباد هیچ گونه همکاری را با استان اصفهان نداشته باشد و به دنبال ایجاد تفرقه بین استان اصفهان و کرمان است.

منبع: تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.