سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 11:30 - سه شنبه 21 مرداد 1393

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

لاریجانی دستور پیگیری مطالبه نمایندگان استان اصفهان را صادر کرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: در پی دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان اصفهان با رئیس مجلس، وی دستور پیگیری مطالبه نمایندگان استان اصفهان را صادر کرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ احمد سالک  در خصوص تجمع نمایندگان در دفتر نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: با کمال تاسف امروز نمایندگان مردم استان اصفهان را به دفتر رئیس جمهور راه ندادند و این اقدام بی‌حرمتی‌ به نمایندگان منتخب مردم بود.

وی افزود: پس از به نتیجه نرسیدن از سوی دفتر ریاست جمهوری ،رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار پایان دادن به این اعتراض شد که نمایندگان مجلس استان اصفهان نیز به احترام وی از اعتراض خود کوتاه آمدند و با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار داشتند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع مهمی که در این دیدار عنوان شد نیاز شدید اصفهان با جمعیتی بالغ بر 5 میلیون نفر به آب شرب و کشاورزی بود که رئیس مجلس شورای اسلامی طی تماس‌هایی که داشتند اقدام به پیگیری در این زمینه را انجام دادند.

وی افزود: موضوع مهم دیگر مطرح شده اتفاقی بود که در روز پنجشنبه رخ داد و وزیر نیرو به همراه افرادی در محل اجرای تونل گلاب 2 و توقف آن و برخورد نادرستی بود که با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان داشتند که شایسته وی نبود.

سالک گفت: نمایندگان خواهان رسیدگی به این موضوع هستند و رئیس مجلس شورای اسلامی نیز گفتند در این خصوص با وزیر نیرو صحبت می‌کند.

وی اضافه کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد تونل گلاب 2 با موافقت سازمان محیط زیست اجرایی می‌شود. نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه ندادن نمایندگان مجلس استان اصفهان به دفتر ریاست جمهوری نوعی بی‌حرمتی بود اما نمایندگان استان اصفهان این بی‌حرمتی را به جان خریدند.

وی گفت: امید داریم با پیگیری‌های صورت گرفته این مشکلات حل شود. وی در پایان تأکید کرد: نمایندگان به صورت یکپارچه این مشکل را پیگیری می‌کنند و از حق مردم استان اصفهان دفاع می‌کنند و نباید با جوسازی‌های رسانه‌ای تفرقه ایجاد شود.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.