سرویس: اجتماعی 14:17 - شنبه 13 مهر 1392

واژگونی خودرو منجر به مرگ کودک چهار ساله شد

مسئول امور پایگاهای شهرستان نایین گفت: آتش‌سوزی در مخزن بزرگ بنزین و همچنین واژگونی یک دستگاه تریلی در شهرستان نایین یک نفرکشته و دو مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش اصفهان شرق ، رضا عباسی پیش از ظهر امروز در خصوص جزئیات این حوادث در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت 17روز سه شنبه9 مهر ماه 92 طی تماس تلفنی با اتاق فرمان این شهرستان اعلام شد براثر آتش‌سوزی  یک مخزن بزرگ بنزین در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان نایین، یک نفر به شدت مصدوم شده است.

وی افزود: پس از اعلام این گزارش یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی115 بر بالین مصدوم حاضر و پس از انجام اقدامات اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی115 ،مصدوم این حادثه را که یک مرد40ساله و دارای سوختگی درجه2(50درصد)بود را به بیمارستان حشمتیه شهرستان نایین منتقل کردند.

مسئول امور پایگاه‌های شهرستان نایین با بیان حادثه‌ای دیگر تصریح کرد: ساعت 24 روز چهارشنبه 10مهر ماه 92 ، طی تماس تلفنی با اتاق فرمان115 این شهرستان اعلام شد یک دستگاه تریلی حامل تیرآهن در فلکه ورودی نایین واژگون و سرنشینان آن مصدوم شده‌اند.

وی افزود: پس از اعلام گزارش، یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی 115 بر بالین مصدومان حاضر و مصدوم 35ساله این حادثه را پس از انجام اقدامات اولیه شامل، سرم تراپی، جلوگیری از خونریزی و آتل بندی توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل کردند.

عباسی گفت: در این حادثه مرد52ساله به دلیل شدت جراحات وارد شده، در دم جان خود را از دست داده بود.

*واژگونی خودرو منجر به مرگ کودک چهار ساله شد.

همچنین در حادثه‌ای دیگر، مهرداد آرتنگ رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: ساعت18:45روز جمعه 12 مهر ماه92، طی تماس تلفنی با اتاق فرمان115 این شهرستان اعلام شد که یک دستگاه خودرو پراید در محور داران-تیران دچار واژگونی شده است.

وی افزود: بر اساس این گزارش، یک واحد امدادی از اورژانس پیش‌ بیمارستانی115 و یک واحد امدادی آمبولانس هلال احمر بر بالین مصدومان حاضر شدند که یک کودک 4ساله  در دم جان خود را از دست داده بود و 3 نفر دیگر دچار مصدومیت شدید شدند.

گفتنی است ، مصدومان این حادثه، پس از حضور کارشناسان اورژانس  و دریافت خدمات اولیه درمانی توسط آمبولانس به بیمارستان بهنیا شهرستان تیران و کرون منتقل شدند.

منبع: فارس

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.