سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 15:49 - یکشنبه 19 مرداد 1393

نماینده مردم شاهین شهر

ذره ای از حق و حقوق اصفهان کوتاه نمی آییم/ زاینده رود مرده است و کسی به فکرش نیست

نماینده مردم شاهین شهر گفت: به مردم اصفهان می گوییم که ذره ای از حق و حقوق اصفهان کوتاه نمی آییم و طرح سوال از رییس جمهور را از همین جا کلید می زنیم و کاری می کنیم که افرادی که این رفتار ها را انجام می دهند پشیمان شوند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با اصفهان شرق از تجمع 16 نماینده استان اصفهان در محل نهاد رییس جمهوری خبر داد و اظهار داشت: تا این زمان 2 ساعته که در نهاد ریاست جمهوری هستیم هیچ اقدامی از سوی رییس جمهور ندیده ایم و متاسفانه نسبت به نمایندگان بی حرمتی صورت گرفت و مانع از اقامه نماز ظهر در نهاد شدند.

وی به جوانب دیگر لغو تونل گلاب دو از سوی وزیر نیرو اشاره و تصریح نمود: این داستان موجب شد که تمام نمایندگان استان اصفهان که اختلافات جزئی در نحوه پیگیری ها داشتند یکپارچه و متحد خواستار حق خود باشند و 16 نفر به صورت واحد در نهاد ریاست جمهوری حاضر شوند. می توان گفت که لغو تونل در بیدار شدن مردم و نمایندگان اصفهان در جهت از حمایت از حق و حقوقشان مبارک می باشد و این اتحاد در آینده برکات زیادی را برای استان به بار می آورند.

حاجی در پاسخ به عزل رییس آب منطقه استان اصفهان گفت: عزل دکتر میرمحمد صادقی نشان از شتابزدگی و بدون تفکر عمل کردن وزیر نیرو است و اگر وی به اندازه یک دانه جو درایت داشت تصمیم به عزل رییس اب منطقه ای نمی شد.

وی مبدا و مقصد تونل گلاب دو را داخل اصفهان و تنها تامین کننده آب شرب عنوان کرد و تصریح نمود: در حال حاضر کسانی که در اصفهان زندگی می کنند شاهد کمبود آب، قطع آب و افزودن آبهای ناسالم از چاهها به شبکه آب شرب هستند و می دیدند کودکان معصومی را که طی ماههای گذشته به خاطر آب شرب غیربهداشتی راهی بیمارستان شدند.

نماینده مردم شاهین شهر با توجه به اوضاع به وجود آمده اظهار داشت: اگر من به جای استاندار اصفهان بودم یک ساعت در سمت خود نمی ماندم و این خواری و ذلت را که از استان دیگر وارد استان شوند و پروژه ای استان را تعطیل کنند نمی پذیرفتم و استعفا می دادم.

وی از سیاسی کاری ها و نامهربانی ها به اصفهان صحبت و خاطرنشان کرد: کارون می بایست روان باشد و دریاچه ارومیه احیا شود و ما هم از این طرح ها حمایت می کنیم ولی مظلوم زاینده رود ما که مرده است و کسی حتی به فکر احیایش نیست.

 

حاجی طرح سوال از رییس جمهور را مطرح کرد و گفت: به مردم اصفهان می گوییم که ذره ای از حق و حقوق اصفهان کوتاه نمی آییم و طرح سوال از رییس جمهور را از همین جا کلید می زنیم و کاری می کنیم که افرادی که این رفتار ها را انجام می دهند پشیمان شوند.

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “ذره ای از حق و حقوق اصفهان کوتاه نمی آییم/ زاینده رود مرده است و کسی به فکرش نیست”

  1. الهی گفت:

    نمایندگان اصفهان باید مراقب باشند که افراد نفوذی اتحادشان را بر هم نزنند.
    خیانتی که در مورد آب به اصفهان شد از بی درایتی و شاید مسائل دیگری بود که برخی نمایندگان وقت علیه اصفهان انجام دادند و اینک هیچ پاسخی برای آن ندارند.
    توصیه ی مردم اصفهان به نمایندگانشان این است که اولاً رضای پروردگار را در نظر آورند و ثانیاً حقوق مردم را در نظر بگیرند.
    شاید بیش از 70 درصد خوانندگان از جریانات و اتفاقات شرق اصفهان که در سنوات گذشته رخ داد آگاه باشند و میدانند که دلیل این مسائل چه کس و چه کسانی بودند.
    اکثریت نمایندگان اصفهان باید مراقب این مارهای خوش خط و خال باشند.
    الیس الله بکاف عبده!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.