سرویس: اجتماعی » علمی 15:02 - یکشنبه 19 مرداد 1393

ریئس دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز هرند خبر داد:

پدیرش دانشجو در 5 رشته کارشناسی در دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز هرند

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز هرند گفت: امسال برای جذب دانشجو در مهرماه در 5 رشته کاردانی به کارشناسی دانشجو پذیرش می گردد.

مهندس علیرضا بابایی ریئس دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز هرند در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش اصفهان شرق، ضمن تاکید این خبر گفت: امسال برای جذب دانشجو در مهرماه در 5 رشته کاردانی به کارشناسی دانشجو پذیرش می گردد.

وی گفت در سه رشته فناوری که شامل مهندسی فناوری اطلاعات -صفحات وب، مهندسی فناوری اطلاعت- فناوری اطلاعات، مهندس فناوری اطلاعات -تجارت الکترونیک و همچنین در دو رشته حسابداری که شامل کارشناس حرفه ای حسابداری مالی، کارشناس حرفه ای حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی دانشجو پذیرش می گردد.

IMG_0365
مهندس بابایی درباره زمان ثبت نام در این دوره گفت: زمان ثبت نام از روز یک‌شنبه 19 مرداد ماه آغاز و تا روز یک‌شنبه 26 مرداد‌ ماه ادامه خواهد داشت که با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توان فرایند ثبت نام را انجام داد.

مهندس بابایی به این نکته اشاره نمود که حضور دانشجویان در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون آزمون می باشد و پذیرفته شدگان از معافیت تحصیلی برخوردار می باشند، همچنین پدیرفته شدگان می توانند از وام دانشجویی نیز استفاده نمایند و به این نکته اشاره نمود: دانشگاه جامع علمی کاربردی هرند با ساختمانی نو ساز دارای وسعتی 2200متر و همچنین 5000 متر فضای سبز و پارک مطالعاتی مجزا و امکانات خوب آموزشی از قبیل کارگاه و آزمایشگاه های مجهز و مجموعه خدماتی رفاهی دانشجویی و اساتید مجرب برخوردار می باشد که با لغ بر هزار و دویست دانشجو در این مرکز و در منطقه شرق اصفهان مشغول به فعالیت است. لازم به ذکر است پذیرش در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای(ناپیوسته) «حضوری» بر اساس معدل کل فوق دیپلم، مرتبط بودن رشته تحصیلی کاردانی با رشته انتخابی و با توجه به اولویت‌های بومی و غیربومی، سهمیه شاغل، آزاد، رزمندگان و ایثارگران انجام می‌شود و طبق ضوابط معافیت تحصیلی به پذیرفته‌شدگان این دوره‌ها تعلق می‌گیرد.
متقاضیان می‌بایست در زمان اعلام شده به صورت اینترنتی از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

DSC_1395 023 057 099

4 نظر در مورد “پدیرش دانشجو در 5 رشته کارشناسی در دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز هرند”

  1. کاوه مومنی گفت:

    شماره تلفن دانشگاه رو میخواستم
    اونی که تو سایت زده در شبکه وجود ندارد

    • اصفهان شرق گفت:

      با سلام و ارزوی موفقیت برای شما دوست گرامی

      شماره تماس دانشگاه علمی کاربردی هرند
      03146404656

  2. مسعود زاهدی گفت:

    ببخشید من امسال دیپلم رو گرفتم ومرداد ماه نتونستم ثبت نام کنم ایا امسال دوباره ثبت نام میشه کرد.ومیخواستم در رشته ی برق صنعتی ادامه تحصیل بدم این امکان وجود داره.ممنون میشم از جواب شما

  3. سجاد گفت:

    با سلام الان مدتی هست زنگ میزنم کسی پاسخگو نیست ثبت نام ها از کی شروع میشه ؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.