اصفهان شرق

قلم سازنده خبرنگاران راهگشای مشکلات شرق اصفهان است/ مسئولین به رفع مشکل توجه کنند

کدخبر: 26843
1393/05/17 در ساعت 16:50

به گزارش خبرنگار گروه دین و اندیشه اصفهان شرق: حجت‌الاسلام حمیدرضاصادق زاده ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در محل مسجد جامع شهر ورزنه با توصیه به رعایت تقوا و پرهیز از گناهان، به آیات 116 سوره نساء و آیه 1 سوره انفال اشاره نمود و اظهار داشت:در خصوص اصلاح بین مردم و وجوب آن بسیار آیات و روایات وجود دارد و از مهم ترین ارکان که دارای اجر عظیم است، اصلاح بین مردم می باشد.

 

امام جمعه ورزنه در ادامه گفت: تقوا و اصلاح دادن بین خود و رفع مشکلات در جامعه از اساسی ترین برنامه های اجتماعی اواست و امام صادق علیه السلام در جامع الاخبار ص 1856 در این خصوص میفرمایند کسی که بین 2 نفر را اصلاح کند پس او دوست خدا در روی زمین است و به تحقیق خداوند دوستش را عذاب نمی کند.

 

حجت الاسلام صادق زاده در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به 17 مرداد ماه روز خبرنگار اظهارداشت:باید از خبرنگاران که وسیله ای هستند برای انعکاس خبرهای جهانی و داخلی به مردم، تقدیر و تشکر نمود و ما توقعی که از خبرنگاران داریم این است که به بیان مشکلات و راهکارهایی در خصوص رفع مشکلات مردم داشته باشند.

 

امام جمعه ورزنه باگلایه مندی از بعضی رسانه ها بیان نمود: از بعضی رسانه ها که اطلاع رسانی در خصوص مشکلات حقیقی مردم ننموده اند گلایه داریم و باید رسانه و خصوصا رسانه ملی در جهت رفع مشکلات منطقه و خصوصا حوزه زاینده رود تلاش مضاعفی را داشته باشند تابا اطلاع رسانی دقیق این عزیزان، مسئولین توجه ویژه ای به این منطقه آسیب دیده داشته باشند.

 

حجت الاسلام صادق زاده تصریح کرد: خبرنگاران عزیز و رسانه ها به مشکلات و راهکارهای اجرایی در خصوص شرق اصفهان و حوزه زاینده شفاف، صریح و پیگیرانه بپردازند که امروز قلم سازنده شما راهگشای مشکلات شرق اصفهان است.

 

امام جمعه ورزنه با اشاره به اینکه جنگ اخیر در غزه مصداق کامل پیروزی خون بر شمشیر بود گفت: صهیونیست‌ها به دنبال از بین بردن مواضع غزه بودند، اما مقاومت حزب‌الله، قوی‌تر از گذشته اکثر شهرهای فلسطین اشغالی را زیر دید و تیر داشت.

 

حجت الاسلام صادق زاده با تشکر از سربازان گمنام امام زمان( عج) اظهارداشت: نیروی گمنام امام زمان(عج) در همه موارد در جهت پاسداری از دین مبین اسلام و انقلاب جان برکف در تلاش هستند که باید از زحمات شبانه روزی این عزیزان تشکر کرد و خصوصا در شناسایی و تعطیلی بعضی شبکه های ماهواره ایی تندرو و تفرقه افکن که از سوی دشمنان قسم خورده نظام تغذیه می شوند تلاش مضاعفی را نموده اند.

 

امام جمعه ورزنه در پایان با اشاره به جلسه ای باحضور ائمه جمعه اصفهان اظهار داشت: در جلسه ای که خدمت استاندار محترم و معاونین محترم ایشان و ائمه معزز جمعه استان اصفهان بودیم در خصوص تصریع در ایجاد بندر خشک حوضه زاینده رود در شرق اصفهان با توجه به شرایط و نیز خشکسالی و نیز پیگیری جهت به جریان انداختن پرونده موارد تقسیمات کشوری در مورد شهرستان سبا و همچنین خواستار پرداختن مستمر به معضلات مردم و کشاورزان در حوضه زاینده رود مطالبی را عنوان داشتیم که امید است مسئولین محترم توجه ویژه ای را در خصوص رفع مشکلات منطقه داشته باشند.