سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 01:48 - جمعه 17 مرداد 1393

مسئول بسیج دانش آموزی استان اصفهان

شادی و نشاط در دانش آموزان از برنامه های در حال پیگیری می باشد

مسئول بسیج دانش آموزی استان اصفهان، با اشاره به محتوای برنامه ها در طرح ولایت دانش آموزی، بیان کرد: این برنامه ها به دو بخش اعتقادی و مدیریتی تقسیم می شود.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از خبرنگار روابط عمومی و تبلیغات سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، محمد ادیب امشب در مراسم افتتاحیه طرح یاوران ولایت پیشگامان برادر استان اصفهان در جمع پانصد نفر از دانش آموزان بسیجی از سراسر استان اصفهان، اظهار کرد: دانش آموزان پس از گذراندن این دوره چهار روزه، فرماندهی واحدهای مقاومت دانش آموزی بسیج مدارس را بر عهده خواهند گرفت و در سطح مدرسه عملیات فرهنگی مناسبی را بر علیه جنگ نرم دشمن طرح ریزی خواهند کرد.
وی با اشاره به اصول حاکم بر این دوره ها افزود: اصل معنویت و نماز اول وقت، اصل ارزش گذاری بر علم و اخلاق، نظم و انضباط، تقسیم کار و سازماندهی بر مبنای مشارکت دانش آموزان، جذابیت و تنوع در محتوای برنامه ها، ایجاد شادی و نشاط با همکاری دانش آموزان از اصولی است که در این دوره پیگیری و اجرا می شود.
مسئول بسیج دانش آموزی استان اصفهان، با اشاره به محتوای برنامه ها در طرح ولایت دانش آموزی، بیان کرد: این برنامه ها به دو بخش اعتقادی و مدیریتی تقسیم می شود.
وی ادامه داد: هستی شناسی، خداشناسی، خود شناسی، راه و راهنما شناسی و مانع شناسی از جمله مباحثی است که در بخش اعتقادی بدان پرداخته می شود.
ادیب همچنین افزود: کسب مهارت های لازم برای اداره واحد مقاومت و اجرای فعالیت های فرهنگی در قالب برنامه های مدیریتی دنبال خواهد شد.
وی در پایان ضمن اشاره به برنامه های جانبی در این دوره، عنوان کرد: بازدید و غبار روبی از گلستان شهدا، اجرای جنگ قرآنی، مسابقه موشک های بادی ـ آبی، طرح حفظ موضوعی و اجرای مسابقات بومی ـ محلی و ورزشی از جمله این برنامه هاست.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.