سرویس: اجتماعی 07:19 - یکشنبه 14 مهر 1392

گفتگو با صادق شجاعی

حسینیه روستا باشگاه ورزشی من برای صعود در کاراته شد

صادق گفت: من کیوکوشین کارم، زخم هایم را خودم می بندم، با این زخم ها به میدان نبرد رفتم و با ایمان و اراده سربلند از میدان بیرون آمدم .

SAM_1616

به گزارش اصفهان شرق به نقل از صاحب: دو سالی بود که مشاهده میکردیم جوانان روستای روران در زمین های کنار قبور رفتگان  تمریناتی را انجام می دهند و این درحالی بود که سالن های ورزشی مجهز به کف پوش و سیستم های قوی تهویه درشهرها مصداق همین مکان ها برای ورزشکاران روستا داشت.

آنها به جهت شهرت و مال  به ورزش رو نیاورده بودند تا تمرین درهوای سردوگرم روستا رغبت آنها را برای دستیابی به موفقیت کم کند.

گفتگوی ما زمانی شکل گرفت که با خبر شدیم یکی از ورزشکاران ورزش کاراته روران در مسابقات کشوری حائز مقام شده است. در این راستا قرار مصاحبه ای با صادق رتبه ی سوم مسابقات کشوری شیراز گذاشتیم.SAM_1620

اصفهان شرق: خودتان را به طور کامل معرفی کنید؟

-صادق شجاعی متولد 1374 و دانشجوی رشته ی کامپیوتر متولد روستای روران از توابع براآن جنوبی هستم.

SAM_1615

اصفهان شرق: از سابقه ی ورزشی خود بگویید؟

– قبل از این کلاس علاقه ای به ورزش نداشتم و درکل فرد ورزشی نبودم، زمانی که از این کلاس اطلاع پیدا کردم فقط وفقط به دلیل به دست آوردن سلامتی پا به این کلاس گذاشتم.

از سال 1389 با برگزاری کلاس ورزشی کاراته سبک کیوکوشین  توسط مربی دلسوز سید علیرضا افخمی  به این ورزش پا نهادم و این آغاز  تحول من در ورزش بود.

باشگاه ورزشی ما شش ماه از سال در هوای سرد  در حسینیه روستای روران و در شش ماه دیگر با آغاز فصل گرم در زمین های اطراف  بهشت ابرار روستا بود. برای مقام و شهرت نیامده بودیم که گرد و خاک های زمین شنی و ستون های وسط حسینیه ما را از هدف خود دور کند.

اصفهان شرق: کاراته برای شما چه چیزی به ارمغان آورد؟

–    از سال 1389 که ورزش را شروع کردم ضعیف ترین فرد کلاس بودم و این در حالی بود که با ضربه ی مشت دوستانم به زمین می افتادم. آسیب های بدنی که به من رسید از ناحیه دنده،  لگن و همچنین انگشت دست بود و جالب بود که همین شکست ها و درد ناشی از زخم هایم عامل تلاش بیشتر من در این زمینه بود.

–    من صادق سال89 با مشتی زمین می خوردم ولی به لطف خدا و زحمات مربی الان روبروی همانها می ایستم و به مدت 30 ثانیه با آنها کمیته میروم  و در ثانیه های اول تلاش من موجب انصراف آنها برای ادامه مسابقه می شود.

اصفهان شرق: از مسابقاتی که در آن شرکت داشته اید بگویید؟

-سال 1391در مسابقات کشوری کرمان در برابر حریف از قم و خوزستان به مقام سوم رسیدم .
سال 1391 مسابقات استانی شاهین شهر رتبه ی دوم استانی شدم.
سال 1392با شرکت در مسابقات کشوری شیراز رتبه ی سوم کشوری جوانان را ازآن خود کردم.
البته مسابقه ی کشوری شیراز در اسفند 91 و شکست در آن مسابقه پل موفقیت من در سال 92 بود.

جمله ی شکست پلی برای رسیدن به پیروزی در من مصداق پیدا کرد و زخم هایم، به زمین خوردنم، شکست در برابر حریفان عامل موفقیت من شد.

SAM_1619
اصفهان شرق: عامل موفقیت خود را چه میدانید؟

-مشوق اصلی من پدر و مادرم بودند که همشه پشتیبان من در این مسیر و مسیرهای دیگرزندگی هستند وجا دارد تا به واسطه ی این گفتگوازآنها تشکر کنم.

از زحمتات شیهان باقری رییس سبک کیوکوشین ماتسوشیما استان اصفهان به خاطر تدارک دیدن شرکت ما در مسابقات و همچنن مربی دلسوز و پر تلاشم سید علیرضا افخمی که با اردوها و تمرینات فشرده موفقیت من را در این دوره مسابقات به حداکثر رساند کمال تشکر را دارم.

سخن آخر صادق
هدف من در ورزش موفقیت است نه به دست آوردن پول و شهرت و از خدا می خواهم تا در جهت دست یابی به اهداف عالی، من را یاری کند.

 

SAM_1613

 

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “حسینیه روستا باشگاه ورزشی من برای صعود در کاراته شد”

  1. سميه گفت:

    ماهم به نوبه ي خودمان اين قهرماني راتبريك ميگيم تشكر.

  2. همشهری گفت:

    باریک الله به ابن همت راستی یه نفر دیگه در همان روستا مدال نقره گرفته …
    در کل خیلی جالب بود ولی کاش یه عکس با لباس کاراته هم داشت

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.