سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 11:51 - چهارشنبه 15 مرداد 1393

مدیر عامل دهیاری های منطقه جرقویه علیا:

مژده مزایای استفاده از بیمه برای کشاورزان شهر نشین داده می شود

مدیر عامل دهیاری های منطقه جرقویه علیاگفت: با مصوبه جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان و عشایر، بیمه کردن کشاورزان ساکن شهرها نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر عامل دهیاری های منطقه جرقویه علیا در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق از جرقویه با اشاره به مصوبه جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر اظهار داشت: تا سال قبل فقط روستاییان و عشایر، تحت پوشش این صندوق بیمه اجتماعی قرار می گرفتند اما با مصوبه جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان و عشایر، بیمه کردن کشاورزان ساکن شهرها نیز در دستور کار قرار گرفته است و هر فرد کشاورزی می تواند از خدمات بیمه ای این صندوق برخوردار باشد با این شرایط کشاورزان شهرها مثل حسن آباد، نیک آباد، محمد آباد و نصر آباد در جرقویه نیز می توانند از مزایای بیمه استفاده کنند و این بیمه شامل بیمه عمر، بازنشستگی و از کار افتادگی می باشد.

علی احمدی در ادامه افزود: هدف از این طرح توسعه و فراگیر شدن بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر و کشاورزان ساکن شهر ها بوده و فراهم کردن امنیت خاطر برای جامعه تحت پوشش این صندوق می باشد. در این طرح محدودیت سنی وجود ندارد و کشاورزان از سن 18 سالگی به بعد می توانند با مراجعه به شرکت تعاونی دهیاران و دریافت معرفی نامه و تایید جهاد کشاورزی نسبت به بیمه کردن خود اقدام کنند.

احمدی در پایان تاکید کرد: کشاورزی فقط شامل زراعت نیست بلکه شامل تمام زیز بخش کشاورزی، دام و طیور، فعالیت های دامپروری و سایر فعالیت هایی که جهاد کشاورزی آنها را به عنوان کشاورزی معرفی کند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.