سرویس: اجتماعی » حوادث 15:00 - چهارشنبه 15 مرداد 1393

عملیات 3 ساعته پلیس اصفهان برای دستگیری زورگیران خشن

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: دو زورگیر خشن که با تهدید چاقو و ضرب و شتم یک زن قصد سرقت اموال وی را داشتند در عملیات سه ساعته مأموران واحد گشت پلیس مرکز استان اصفهان دستگیر شدند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسن یاردوستی اظهار کرد: روز گذشته مأموران گشت انتظامی این فرماندهی در راستای اجرای طرح امنیت محله محور، در حال گشت زنی در یکی از خیابان‌های سطح شهر بودند که متوجه فریادهای یک زن گشته که بلافاصله بر سر صحنه حاضر و متوجه شدند دو مرد جوان با ضرب و شتم یک زن قصد سرقت اموال وی را دارند.

وی افزود: زمانی که مأموران برای رسیدگی به موضوع فوق به صحنه درگیری حاضر شدند 2 مرد که سلاح سرد با خود حمل می‌کردند بلافاصله از محل درگیری دور شده و با یک دستگاه موتورسیکلت از محل گریختند که مأموران بلافاصله سارقان را تعقیب کرده و موفق شدند با ترفندهای پلیسی و انجام فنون رزمی و دفاع شخصی هر دو را به جرم حمل سلاح سرد و زورگیری از شهروندان دستگیر و به کلانتری منتقل نمایند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: با استعلام مشخصات موتورسیکلت  مشخص شد وسیله نقلیه آن‌ها نیز مسروقه بوده است که در این رابطه مال‌باخته شناسایی و موتورسیکلت به وی تحویل شد.

یاردوستی اذعان کرد: در بازرسی بدنی از متهمان یک تیغه سلاح سرد کشف شد و همچنین در طی بازجویی‌های انجام شده ضمن اعتراف به 6 فقره سرقت به جرایم خود مبنی بر حمل سلاح سرد و زورگیری از شهروندان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با تاکید به شهروندان در خصوص عدم تردد در محله‌های خلوت به ویژه در ساعاتی از پایان روز، گفت: سارقان با استفاده از عدم رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان موفق به انجام سرقت و زورگیری می‌شوند که در این خصوص شهروندان می‌توانند با رعایت نکات ایمنی از قبیل خودداری از همراه داشتن اموال با ارزش هنگام تردد در خیابان و یا در صورت اجبار تردد در محل‌های شلوغ‌تر از وقوع حادثه جلوگیری کنند.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.