سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - چهارشنبه 15 مرداد 1393

متوسط هزینه هر بازی در شهر رویاها 2 تا 3 هزار تومان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نرخ بلیط ورودی برای هر نفر به پنج هزار تومان رسید، یعنی برای ورود هر شخص به شهر رویاها به جای 40 هزار تومان تنها پنج هزار تومان پرداخت می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛‌ رسول جهانگیری با اشاره به موضوع قیمت گذاری شهر رویاها اظهار کرد: شریک چینی شهر رویاها شرایط سختی برای قیمت گذاری در ارتباط با این مجموعه ایجاد کرده بود. وی ادامه داد: در ابتدا در ارتباط با قیمت گذاری قرار شد قد افراد ملاک پرداخت بلیط باشد که اکثر افراد باید بلیط 40 هزار تومانی خرید می‌کردند که در این صورت یک خانواده چهار نفره باید حدود 160 هزار تومان هزینه بلیط پرداخت می‌کرد. عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: اعضای شورا برای این که همه افراد بتوانند از شهر رویاها استفاده کنند طرحی را تصویب کرد که طی آن نرخ بلیط ورودی برای هر نفر به پنج هزار تومان رسید، یعنی برای ورود هر شخص به شهر رویاها به جای 40 هزار تومان تنها پنج هزار تومان پرداخت می‌شود. وی عنوان کرد: بلیط دستگاه‌های بازی‌ این مجموعه نیز با قیمت‌های دو، سه، چهار، پنج و یک بازی با بلیط هفت هزار تومانی تصویب شدند. جهانگیری در پایان متذکر شد: به طور میانگین هزینه بلیط هر دستگاه بازی در شهر رویاها حدود دو تا سه هزار تومان خواهد بود تا قشر متوسط و ضعیف جامعه هم بتوانند از این مجموعه استفاده کنند.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

34 نظر در مورد “متوسط هزینه هر بازی در شهر رویاها 2 تا 3 هزار تومان”

  1. نسرین گفت:

    چرا الکی میگید پنج تومن؟ ورودیش چهل تومنه ولی به نظر من خوب بود ولی اصلا چهل تومن نمی ارزید دلمم خیلی برای اونایی سوخت که به هوای بلیط پنج تومنی با زن ویکی دوتا بچه اومدن تا پشت درش و شرمنده زن و بچشون شدن و برگشتن!

  2. احسان گفت:

    سلام عزیزان من خودم کارکن اونجام و ورودیش قرار نیست ارزون بشه و همون 40 تومنه در ضمن زیر 110 سانت رایگانه البته همراهش باید حتما بلیط تهیه کنه

  3. بردیا مرادی گفت:

    پولی که رأیستون و دولت میگیره حرومتون .

  4. کدوم پول گفت:

    ببخشید من همینیم که بالا نظر دادم ولی یادم رفت که بگم قیمت 400 هزارتومن میشه ، 200 هزار تومن نمیشه تف تف تف تف تف تف تف تف تف تف تف تف تف تف تف تف تف تف تف تف تف تف تف تف تف تف تف تف تف تف

  5. ناشناس گفت:

    ببخشید الان هزینه ورودیش چقد شده؟
    هنوز همون 40 تومنه؟

  6. محمدحسین گفت:

    چرا دروغ میگید من رفتم 40هززززززاااااار تومنه

  7. شهر رویا ها بهترین شهر بازی دنیاست من یه بار رفتم 40000تومن می ارض آخه پولی نیست

  8. محمد رضا گفت:

    من شب جمعه در تاریخ 29/5/94 انجا بودم و هر نفر 40 هزار تومن باید پرداخت بکنند و در پارکینگ حدودا” 100 ماشین بود که حدودا” نیمی از والدینی که قد فرزندانه انها از 140 بالاتر بود و نمی توانستن 40 تومن را بپردازن بیرون روی چمنها و پیاده رو نشسته بودن و فقط فرزندان انها به تنهای به پارک رویاها رفته بودن . لازم به تذکر است که من به عنوان والدین حاضر هستم با هزینه 5 هزار تومان با فرزندانم به پارک بروم و هیچگونه سوار راید نشوم و فقط وقت با خانواده بگذارم .از نظر اقتصادی این به نفع مالکین پارک است که بجای درامد 80 تومن ( دو فرزند) درامد 90 تومن (دو فرزند و والدین) داشته باشند .

  9. مژگان گفت:

    عزیزان راسته پنج تومنه.ما چند وقت پیش رفتیم.
    درواقع دو نوع ورودی داره یکی چهل تومنی که میتونی از همه بازیها استفاده کنی و یکی بیست تومنی که پنج تومنش برای ورودی کسر میشه و یه کارت پانزده تومنی بهت میدن که بازی میکنی تاجایی که شارژ داشت و اگر بازهم خواستی میتونی شارژ کنی.
    درکل بیست تومنی بیشتر می ارزه.

  10. افسرده بعد دیدن قیمت بلیط گفت:

    واقعا راسته؟میشه با بیست تومن هم رفت؟

1 2 3 4
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.