سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:00 - چهارشنبه 15 مرداد 1393

در جلسه علنی شورای شهر:

طرح پیشنهادی شورای شهر برای بلیت شهر رویاها تصویب شد

با رد لایحه شهرداری اصفهان در زمینه بلیت شهر بازی شهر رویاها شورای شهر اصفهان طرح پیشنهادی خود را در این زمینه ارائه داد و این طرح با آرای اکثریت اعضای شورا به تصویب رسید.

به گزارش اصفهان شرق؛‌ بعدازظهر امروز جلسه علنی فوق‌العاده شورای شهر برگزار شد و یکی از موضوعات این جلسه تعیین نرخ بلیت شهربازی شهر رویاها بود.

دو هفته است که بحث شورای شهر اصفهان مطرح بود که شهرداری اصفهان لایحه‌ای را در این زمینه به شورای شهر ارائه داده بود اما شورای شهر با این لایحه مخالفت کرد و آن را رد کرده است. اما امروز شورای شهر اصفهان طرح پیشنهادی خود را در زمینه نرخ بلیت شهر بازی شهر رویاها ارائه داد و با برگزاری جلسه تلفیق این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت، سپس در جلسه علنی شورای شهر با رای اکثریت اعضا مورد تصویب قرار گرفت.

براساس طرح پیشنهادی شورا مقرر شده است که با توجه به مصوبه شورای شهر در تاریخ 23 آذرماه سال گذشته بهای ورودی شهر رویاها از یک هزار تومان به 5 هزار تومان و ورودی سالن دایناسور و صدف دریایی از 5 هزار تومان به 7 هزار تومان افزایش یابد.

با توجه به مصوبه 23 آذرماه سال گذشته طی یک ماه آینده بسته‌های حمایتی از اقشار خاص توسط شهرداری اصفهان به شورای اسلامی شهر اصفهان برای تصویب ارائه شود.

برای ورود افراد به شهربازی برای هر نفر کارت شارژ حداقل 20 هزار تومانی تحویل و بر اساس مبالغ مصوب از کارت شارژ کسب شود. همچنین مبلغ باقیمانده در کارت شارژ برای زمان‌های دیگر قابل استفاده است.

بلیت ورودی برای گردشگران خارجی دو برابر مصوبه بلیت‌ها در نظر گرفته شود. همچنین برای سهم چینی‌ها نیز بر اساس مذاکرات آینده و شرکت چینی مشخص شود.

براساس طرح پیشنهادی شورای شهر ورودی شهر رویاها برای هر نفر 5 هزار تومان است.

همچنین حداقل ورودی سالن‌ جشن‌های کودکان 150 هزار تومان است. قیمت تصویب شده برای سینما 4 بعدی 4 هزار تومان، بازی‌های سه بعدی 3 هزار تومان، بالگرد و جنگ فضایی 3 هزار تومان، برای بازی‌های سمت تلکس به جز بالگرد و جنگ فضایی 2 هزار تومان، کرم کوچولو، ماشین سواری، اسب سواری،‌ زنبور کوچولو و سقوط آزاد 2 هزار تومان، ترن معلق، شهر فضایی، تاب چرخان، ترن کابینی و موتور سواری 3 هزار تومان، سالن دایناسور، سفر فضایی و صدف دریایی 7 هزار تومان است.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.