سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:30 - سه شنبه 14 مرداد 1393

امروز ساعت ۱۸ در میدان امام حسین (ع) صورت می گیرد؛

تجمع دانشجویان اصفهانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

میدان امام حسین(ع)فردا مملو از دانشجویانی همیشه بیدار اصفهانی خواهد شد که برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین فریاد مرگ بر اسرائیل سر می دهند و جنایات این رژیم اشغالگر و کودک کش را محکوم می کنند.

به گزارش اصفهان شرق: یک بار دیگر قشر جوان و دانشجوی اصفهانی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خونخواهی کودکان و زنان و مردمی می آیند که بدون هیچ گناهی کشته می شوند و هر روز شاهد شهادت مظلومانه تعدادی از آنها خواهیم بود.

امروز نامه‌های اعتراضی دانشجویان به زبان‌های عربی و انگلیسی به نمایندگان تعدادی از سفارتخانه‌ها تحویل داده شده است؛ اما کجایند ابرمردانی که ببینند خون کودکان و زنان فلسطینی به کدامین گناه ریخته می شود. کودکانی که در دست های مادران و پدران جان می دهند و کسی صدای آنها را نمی شنود.

بپاخیزید! ای دانشجویان، شمایی که به عنوان بیدارترین و فهیم ترین قشر جوان جامعه هستید. بپاخیزید تا یک بار دیگر مردم را از جنایات شوم ابرقدرت ها آگاه کنید تا افکار پلید آنها آشکار شود.

این سلسله تجمعات دانشجویی در اعتراض به سکوت خفت بار کشورهای عربی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و در اعلام حمایت جامعه دانشجویی از مردم مظلوم فلسطین برگزار خواهد شد تا سران عرب بدانند دفاع از مظلوم ترک و فارس و بلوچ و عجم و عرب نمی شناسد. دفاع از مظلوم پیامی است که از حضرت حق در قرآن به آن سفارش کرده است.

و حالا دانشجویان سراسر کشور در مقابل سفارتخانه‌ها می ایستند و فریادشان را بر گوش های ناشنوای ابرقدرت ها طنین انداز می کنند.

در جایی که کشورهای غربی و اروپایی در تظاهرات شرکت می کنند بجاست که دانشجویان همیشه در صحنه نیز یک بار دیگر با عزم ملی خود در این راهپیمایی شرکت کنند.

این وظیفه تک تک ماست که در این راهپیمایی شرکت کنیم از همه دانشجویان اصفهانی دعوت می شود تا با حضور در تجمعی دانشجویی در میدان امام حسین(ع) نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان دهید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.