سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 12:49 - دوشنبه 13 مرداد 1393

در جرقویه علیا انجام شد:

اجرای عملیات جمع آوری و حمل مکانیزه زباله در روستاهای بخش جرقویه علیا

نصب بیش از 100 سطل زباله مکانیزه و بکارگیری خودرو زباله جمع کن کمکی به ساماندهی نظافت روستاهای منطقه ی جرقویه علیا می باشد.

مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاران منطقه جرقویه علیا در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق با اشاره به برخی مشکلات در زمینه جمع آوری زباله به شیوه سنتی اظهار داشت: با توجه به جمع آوری زباله ها در روستاها که به صورت دستی و سنتی انجام و مشکلاتی که در جمع آوری و حمل آن بوجود می آمد جهت ساماندهی به این وضع شرکت تعاونی دهیاران با پیگیری های خود اقدام به خرید دو دستگاه خودرو ایسوزو و 100 سطل زباله مکانیزه با هزینه بالغ بر 2 میلیارد ریال نموده است.
علی احمدی در ادامه هدف از این کار را ساماندهی به جمع آوری، حمل و دفن زباله به صورت بهداشتی و در راستای ارائه خدمات شایسته به مردم نواحی روستایی بخش جرقویه علیا در امر بهداشت دانست.
وی با اشاره به مزایای جمع آوری و حمل زباله به روش مکانیزه خاطر نشان کرد: این شیوه جمع آوری دارای مزایایی بوده که مهمترین آن افزایش سطح بهداشت در مناطق روستایی می باشد و یکی از روش های توسعه و پیشرفت روستاها می باشد.
احمدی در پایان بر آموزش عمومی و آماده سازی بروشور و تراکت در خصوص نحوه کاهش زباله های تر و خشک و همچنین عمل بازیافت در مبدا و گذاشتن کیسه های زباله در راس ساعت مقرر را با برنامه ریزی توسط دهیاران و شوراهای اسلامی تاکید کرد.

 

Vater-Mark876587637367 Vater-Mark75752757

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.