سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 11:04 - دوشنبه 13 مرداد 1393

مسئول کانون فرهنگی هنری ضامن آهو:

اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از مهمترین مسائل در جامعه می باشد

مسئول کانون فرهنگی هنری ضامن آهو گفت: اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از مهمترین مسائل جامعه بوده و شناخت نیازها و اقدام در رفع آنها، برمانه ریزی دقیق برای بهینه سازی اوقات فراغت آنها از مهمترین وظایف کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

مسئول کانون فرهنگی هنری ضامن آهوی مسجد الغفور شهر حسن آباد در گفتگویی کوتاه با خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا گفت: برنامه ریزی مناسب باعث پرورش استعداد ها و توانمندی های جوانان و نوجوانان می شود و بی برنامه گی انواع آسیب ها را به آنها وارد می کند.
حسن منصوری در ادامه هدف از برگزاری برنامه های تابستانه کانون های مساجد را چنین بیان کرد: هدف از برگزاری برنامه های تابستانه انسجام و سازماندهی فعالیت ها و برنامه های اوقات فراغت و هماهنگ سازی و ایجاد وحدت رویه در برنامه ها و فعالیت ها و شناسایی فرصت های کانون و ارتقاء سطح توانمندی ها و فراهم نمودن زمینه جذب هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان به مساجد است.

 

Vater-Mark8575757
منصوری فعالیت های کانون فرهنگی هنری ضامن آهوی مسجد الغفور را با عنوان طرح آسمانی ها در موضوعات زیر عنوان کرد: تشکیل کلاس های آموزشی نماز و احکام و حلقه های معرفتی و برگزاری اردو های فرهنگی ورزشی، بر پایی کلاس های قرائت و حفظ قران ، برگزاری مسابقات ورزشی بین اعضای کانون ، فعال کردن کتابخانه کانون و مسجد در راستای ترویج فعالیت های کتابخوانی و شرکت در نماز جماعت و در کل ایجاد نشاط دینی و مقابله با تهاجم فرهنگی از وظایف اصلی کانون های مساجد می باشد.

 

Vater-Mark1
وی در پایان افزود: این کانون در سال 1391 به نام ضامن آهو در مسجد الغفور از طرف دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افتتاح و راه اندازی شده است و تا کنون فعالیت های فرهنگی و هنری خود را ادامه داده و ادامه خواهد داد.

 

Vater-Mark7572727 Vater-Mark75757

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از مهمترین مسائل در جامعه می باشد”

  1. عالی هست انشا، الله موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.