سرویس: تولیدی » خبر پوششی 01:26 - یکشنبه 12 مرداد 1393

مسئول عملیات ناحیه مقاومت سپاه امام علی(ع):

رزمایش 300 نفری بسیجیان بخش بن رود انجام شد

مسئول عملیات ناحیه مقاومت سپاه امام علی(ع) گفت: راهپیمایی شبانه تاکتیکی و پیاده‌روی به همراه انجام تمرینات رزمی گردانهای عاشورا پایگاه مقاومت فجر فارفان بخش بن رود باحضور 300نفر از بسیجیان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار شرق اصفهان از ورزنه: رزمایش و تمرینات تاکتیکی و راهپیمایی شبانه گردانهای عاشورای پایگاه مقاومت بسیج فارفان در قالب یک گردان 300نفری از محل پایگاه فجر بعد از توضیحات کامل مسئولین و ساماندهی به صورت نمادین از سطح روستا به طرف گلستان شهدا حرکت نموده که توسط مردم روستا مورد استقبال قرار گرفتند و سپس در محل گلستان شهدا بااقامه نماز جماعت به امامت حجت الاسلام دری مسئول راهیان نور سازمان بسیج برگزار گردید.
حجت السلام دری پیرامون مشکلات فرهنگی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره در تلاش هستند تا به این نظام ضربه بزنند، اظهار داشت: باید برای گسترش فرهنگ بسیجی در سطح جامعه تلاش بیشتری صورت گیرد و در شرایط کنونی، پیشرفت کشور در تمام عرصه‌ها مستلزم بالا بردن روحیه بسیجی و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و فداکاری است.

1 (30)
در ادامه جناب سرهنگ جعفری مسئول عملیات ناحیه مقاومت سپاه امام علی(ع) هدف از اين رزمايش را، ارتقاء سطح آمادگی، افزایش مهارت‌های تاکتیکی و تکنیکی و بالا بردن توانمندی‌های نیروهای بسیجی برای مقابله با بحران در مواقع اضطراری عنوان کرد .شرکت در کلاس های آموزش اسلحه شناسی، آموزش تاکتیک، راهپیمایی تاکتیکی شبانه، جهت یابی با قطب نما، ستاره شناسی، آموزش آرام سازی و مساحت یابی از برنامه های این رزمایش بود.

1
سرهنگ جعفری در ادامه بیان کرد: مهم‌ترین هدف از برگزاری این راهپیمایی شبانه ارتقای سطح آمادگی و رزمی نیروها و همچنین آشنایی با اصول و حرکات در شب و روز، نگهداری حفظ و انسجام عناصر بسیجی وافزایش دید نیروها در شب و از بین بردن ترس و هراس افراد از تاریکی دراین رزمایش بود.
در ادامه کلیه نیروها به طرف منطقه عملیاتی حرکت نمودندکه در منطقه عملیاتی تمام اصول شبانه و راهپیمایی انجام گردید و بعد از عملیات شبانه کلیه نیروها به گلزار شهدا رفته و رزم بعد از برگزاری خواندن زیارت عاشورا به محل پایگاه فجر فارفان مراسم به پایان رسید.

 

1 (18) 1 (19) 1 (37) 1 1 (14) 1 (6) 1 (1)

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.