سرویس: اخبار شهرستان » کوهپایه 21:43 - شنبه 11 مرداد 1393

مدیر آموزشگاه مداحی معراج اصفهان خبر داد:

افتتاح اولین شعبه آموزش مداحی در کوهپایه

مدیر آموزشگاه مداحی معراج اصفهان گفت: به درخواست عاشقان امامت اولین شعبه آموزشگاه مداحی معراج در شهر کوهپایه با حضور علاقه مندان به خاندان عصمت و طهارت افتتاح می شود.

حسن رضائی زاده مدیر آموزشگاه مداحی معراج اصفهان در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به سابقه 13 ساله این آموزشگاه در زمینه مداحی اظهار داشت: امسال برای اولین بار در مراسمی اولین شعبه مداحی در شرق اصفهان در کوهپایه افتتاح می شود تا بتوان با برگزاری دوره های 9 ماهه به صورت یک روز در هفته گامی موثر در زمینه پرورش مداح در این منطقه برداشت.

 

وی به دوره های برگزار شده به منظور کسب مدرک معتبر مداحی اشاره و گفت: افراد ثبت نامی در 5 دوره ی 7 جلسه ای با موضوعات خاص هر دوره، شرکت و پس از آن با سپری کردن آزمون شفاهی و کتبی موفق به کسب مدرک پایان دوره خواهند شد.

 

رضائی زاده پراکندگی شهرها در شرق اصفهان را عاملی عدم اطلاع رسانی مطلوب عنوان کرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوان سفره مداحی را در تمام نقاط شرق اصفهان پهن کنیم و در این زمینه افرادی که مایل به شناخت هر چه بیشتر در این زمینه می باشند می توانند به سایت mahafel.ir مراجعه و با برنامه های این دوره آشنا شوند.

 

مدیر آموزشگاه مداحی معراج اصفهان در پاسخ به میزان استقبال مردم از این طرح تصریح نمود: طی سالیان گذشته علاقه مندان به مداحی از شرق اصفهان با مشقت بسیاری به اصفهان مراجعه می کردند و گاها از بعد مسافت گله مند بودند به همین منظور سعی بر این شد تا بتوان این شعبه را راه اندازی کرده و این سفره معنوی در شرق اصفهان پهن شود.

 

وی از ابتکار آموزشگاه معراج برای اولین مرتبه در کشور خبر داد و عنوان کرد: مراسم تحلیف مداحان برای اولین بار با چاپ منشور اخلاقی پس از طی دوره های آموزش چند ماه قبل انجام شد تا افرادی که علاقه مند به این هنر معنوی هستند با مطالعه رفتار صحیح مداحی به دنبال برخی انحرافات نباشند.

 

حسن رضائی زاده در پایان طرق مختلف در زمینه آشنایی با شیوه مداحی را به شرح ذیل ذکر کرد:

 

پاسخ گوی گویا: 09135952320  –  09131107507

 

سایت انجمن اسلامی محافل به آدرس: mahafel.ir

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.