سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 09:16 - یکشنبه 12 مرداد 1393

فولادگر در گفتگو با اصفهان شرق:

بعد مسافت ورزنه از مرکز استان یکی از مشکلات شهرک صنعتی در جذب سرمایه گذار است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: جهت جذب سرمایه گذار با ایجاد طرح معافیت مالیاتی و کاهش قیمت زمین سعی در ورود سرمایه گذار به شهرک صنعتی ورزنه داشتیم.

مهندس حمید رضا فولاد گر نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفتگو با اصفهان شرق دور بودن شهر ورزنه از مرکز استان را از مشکلات شهرک صنعتی و عدم رونق این مکان ذکر و اظهار داشت: تصویب شهرک صنعتی ورزنه از پروژه هایی بود که زمان زیادی را در بر داشت و متاسفانه پس از تاسیس با توجه به دور بودن این شهر از مرکز استان باعث کاهش جذب سرمایه گذاران کم تری به این منطقه جهت سرمایه گذاری شد.

وی از ایجاد جاذبه های معافیتی در این خصوص خبر داد و افزود: جهت جذب سرمایه گذار با ایجاد طرح معافیت مالیاتی و کاهش قیمت زمین سعی در ورود سرمایه گذار به این شهرک را داشتیم ولی به دلیل باقی ماندن برخی مشکلات و عدم رفع آن متاسفانه سرمایه گذاری نخواهد ماند.

فولاد گر با تاکید بر پیگیری اشتغال در این مناطق به ورود شغل های جایگزین اشاره و تصریح نمود: می بایست صنایع غذایی و تبدیلی و صنایع دستی و حق گردشگری را به این مناطق وارد کنیم تا برخی از بیکاری را جبران کنیم.

وی با توجه به صحبت های رییس مجلس شورای اسلامی در جاری شدن آب در رودخانه ی زاینده رود به احیای تالاب گاوخونی و اثر مثبت آن در بخش بن رود اشاره و بیان کرد: رییس مجلس در جلسه با وزیر نیرو و استاندار جاری شدن آب در رودخانه ی زاینده رود را مورد تاکید قرار داد و اگر این اقدام صورت گیرد قطعا در احیای تالاب موثر و بحث گردشگری و ایجاد فضای سبز را رونق می بخشد و خود عاملی در ایجاد شغل جدید در این رابطه است.
فولاد گر در پایان خاطر نشان کرد: وقتی تالاب خشکیده شود هزاران مساله و مشکل دیگر به وجود خواهد آمد که می بایست پیگیری لازم صورت گیرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.