سرویس: اجتماعی » حوادث 11:45 - شنبه 11 مرداد 1393

در پی بروزحادثه تصادف:

عدم توجه به پیچ تند زیر گذر جبل، فاجعه می آفریند

پیچ تند پل زیر گذر جبل باعث بروز حادثه برای اتوبوس اسکانیا شد و 11 مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش اصفهان شرق: همزمان با تعطیلات عید سعید فطر اتوبوس اسکانیا که از مقصد زاهدان به سمت اصفهان در حرکت بود با برخورد با گارد ریل پل زیر گذر جاده ی جبل دچار حادثه شد.

این حادثه منجر به مجروح شدن 11 نفر از هموطنان شد.

مجلسی شهردار کوهپایه از اعزام به موقع 3 دستگاه آمبولانس از سجزی، کوهپایه و هلال احمر در محل حادثه خبر داد و اظهار داشت: این دومین اتوبوسی است که در این کمر بندی دچار حادثه شد و در این مکان از سال گذشته تا کنون 5 ماشین سواری نیز به علت خطرناک بودن این پیچ تند و گاها ناتوانی راننده در کنترل ماشین تصادف جرحی داشته اند.

لازم به ذکر است کمربندی نایین به اصفهان در کوهپایه حدود 3 سال قبل توسط اداره راه ایجاد شد ولی پل زیر گذر جاده ی جبل و پیچ تند این مکان باعث بروز حوادث ناگواری در این مسیر شده است که گاها مسیر کوتاه کمر بندی را به کوتاهی یک باره عمر هموطنی مبدل می کند.

این حوادث گوشزدی جهت رفع این خطر از سوی اداره راه و شهرسازی می باشد تا راه چاره ای بیندیشند.

این بار حادثه اتوبوس 11 سرنشین مصدوم بر جای گذاشت ولی همین مکان جان راننده اتوبوس دیگر را گرفت و خانواده هایی را داغدار کرد.

مسئولین راه حلی بیندیشند تا بتوان مسیر امن را برای مسافرین گرامی رقم زد و این خطر را در کنار جاده ی حادثه خیز هرند به کوهپایه قرار ندهیم.

جاده های شرق اصفهان با مشکلات عدیده ای روبرو می باشد که عدم توجه به آن تیتر بالای حوادث شرق اصفهان را به خود اختصاص می دهد و جدا از مسائل دیگر در بین صدها مشکل معیشتی، بی سرپرست شدن خانواده ها بر اثر برخی بی توجهی ها را سبب می سازد.

دیروز در جاده هرند به کوهپایه و امروز پل زیرگذر جبل و اگر نگاه پیگیرانه ای در کار نباشد باز هم حادثه در کمین فرداهای شرق اصفهان وجود دارد!!!!!!

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.