سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:00 - شنبه 11 مرداد 1393

موضوع اقتصاد شهری در اولویت برنامه‌های مدیران اقتصادی قرار گیرد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، توجه جدی مسئولان کشور به موضوع اقتصاد شهری را خواستار شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار کریم نصراصفهانی با اشاره به تهیه بسته اقتصادی برای رونق اقتصادی کشور از سوی دولت اظهار داشت: مدیران اقتصادی کشور باید موضوع اقتصاد شهری را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه اقتصاد شهری به عنوان موضوع مهم و تاثیرگذار باید مورد توجه مدیران اقتصادی، اقتصاددانان و تصمیم‌گیران در بخش اقتصادی کشور قرار گیرد، گفت: در صورت عدم تحقق این مهم، قطعاً اداره شهرها با مشکل مواجه خواهد شد.

نصراصفهانی، لزوم اجرای حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان را مورد تاکید قرار داد و افزود: برای کاهش حجم ترافیک موجود در خیابان عاشق اصفهانی و سه راه نقشینه، اجرای بخش مصوب این حلقه ضروری است و مسئولان شهرداری باید این پروژه رادر دستور کار قرار دهند.

وی بر تسریع آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح میدان 25 آبان تاکید کرد و با اشاره به برگزاری جشنواره اسباب‌بازی در باغ غدیر به ابتکار سازمان‌های زیباسازی و فرهنگی ـ تفریحی شهرداری اصفهان و استقبال کودکان از این جشنواره گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، هم‌زمان با عید سعید فطر، 40 ایستگاه اسباب‌بازی در سطح شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود که این اقدام ارزشمند قابل تقدیر است.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.