سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 12:06 - پنجشنبه 09 مرداد 1393

دکتر اخوان در جمع مردم روستای کمال آباد:

تکمیل جاده نیک آباد به حسن آباد در آینده نزدیک/ در تصویب لوایح یار محرومان بوده ایم

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: تا حد توان در رفع مشکلات منطقه جرقویه علیا تلاش خواهیم کرد و در تصویب لوایح همیشه یا و یاور محرومان بوده ایم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: دکتر نیره اخوان با دهیاران و مردم روستاهای کمال آباد و دستجرد در مسجد جامع کمال آباد دیدار کرد.

علی احمدی مدیر عامل دهیاران منطقه جرقویه در راستای این سفر که با هدف بررسی مشکلات منطقه صورت گرفت خاطرنشان کرد: کمبود اعتبار در بخش دهیاری ها و همچنین بالا آمدن سطح آب فاضلاب و خسارت زدن به منازل و زمین کشاورزی موجب بروز مشکلات عدیده ای در سطح روستا شده است که از نمایندگان خواستار رفع مشکل مربوطه هستیم.

وی به ساخت مسکن بر خلاف برخی مقررات اشاره و تصریح نمود: زیاد بودن بیمه اجباری در ساخت مسکن عاملی در جهت خلاف سازی بر حسب قوانین می شود و دلیل اصلی این اقدام هزینه زیاد و عدم توانایی در پرداخت آن می باشد.

احمدی نبود مسئول تمام وقت بیمه اجتماعی و همچنین نبود اداره ثبت احوال را از مشکلات دیگر منطقه برشمرد که از ضروریات منطقه می باشد.

DSC01309

در ادامه علیرضا صادقی رییس شورای شهر حسن آباد با ذکر برخی مشکلات پیرامون شهر از جمله شاخه فرعی بودن کمیته امداد، فرسوده بودن مراکز بهداشتی منطقه، ایجاد و توسعه شهرک صنعتی در جرقویه علیا، نبود مسئول تربیت بدنی با وجود استقبال جوانان منطقه، باجه بودن بانک ملی و محدود بودن خدمات و کمبود امکانات در کانون بانوان به بیان مسائل مربوطه پرداخت.

در ادامه دکتر نیره اخوان نماینده مردم اصفهان در مجلس در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از مردم و مسئولین به بررسی مشکلات منطقه و دعوت از وزرا و معاونان در بازدید منطقه اشاره و اظهار داشت: بنده و دکتر کامران از مشکلات موجود در منطقه اطلاع داریم و در حد توان در برطرف کردن آنها تلاش خواهیم کرد و با دعوت از مسئولین ذیربط و زرا و معاونان آنها در بازدید از منطقه محروم جرقویه مشکلات منطقه را به اطلاع مسئولین می رسانیم و در تصویب لوایح همیشه یا و یاور محرومان بوده ایم.

DSC01302

وی در ادامه برخوردار خواندن اصفهان توسط مسئولین را از جمله مشکلات دیگر خواند و تصریح نمود: یکی از مشکلات این است که برخی مسئولین، اصفهان را جزء‌ استان های برخوردار می شناسند و در گرفتن مالیات در ردیف 1 یا 2 قرار می دهند ولی در تامین اعتبار استان را در ردیف 28 یا 29 قرار می دهند و امید است که مسئواین به این مسئله توجه کنند.

نماینده مردم اصفهان به مصوباتی که در خصوص مشکلات مطرح شده توسط دهیاران و اعضای شورا در مجلس با همکاری و تلاش زیاد به تصویب رسیده اشاره کرد و افزود: اختصاص مبلغی بالغ بر 5 میلیارد ریال به ایجاد کانال های انتقال آب در منطقه جرقویه علیا، ایجاد صندوق باز نشستگی کشاورزان و عشایر که در سن 60 سالگی، بخشودگی جرایم در باز پرداخت وام ها، تکمیل و تامین اعتبار در خصوص مسئله زهکشی در مزارع کمال آباد و دستجرد، مطالعه فاضلاب روستاهای کمال آباد و دستجرد از جمله پیگیریها و مصوبات مربوطه می باشد.

اخوان از دوبانده کردن جاده نیک آباد به حسن آباد در آینده نزدیک خبر داد.

وی در پایان سفر به روستای کمال اباد کلنگ احداث ساختمان موسسه ی خیریه امام علی(ع) کمال آباد را به زمین زدند.

گفتنی است هزینه خرید این زمین 150میلیون ریال و مساحت آن 150 مترمربع بوده که توسط خیریه امام علی خریداری شده است.

DSC01317 DSC01319

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.