سرویس: تولیدی » خبر پوششی 22:01 - سه شنبه 07 مرداد 1393

فولادگر در جمع نمازگزاران ورزنه:

ورزنه به طور خاص با مشکل خشکسالی مواجه است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: مشکل خشکسالی مشکل مضاعفی است که علاوه بر مسائلی که کل استان با آن روبرو می باشد بطور خاص منطقه شرق اصفهان با آن روبروست.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: مهندس حمیدرضا فولادگر نماینده مردم شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی میهمان جمع نماز گزاران عید فطر در شهر ورزنه بود.

وی در قسمت اول سخنان خود با قرائت فرازهایی از دعای وداع ماه مبارک رمضان از حضرت امام سجاد(علیه السلام) اظهار داشت: حضرت امام سجاد (علیه السلام) از پایان یافتن ماه رحمت و غفران الهی به مصیبت تعبیر می کنند؛ مصیبت تمام شدن ماهی که در آن درهای رحمت و برکت پروردگار گشوده شده است و آن حضرت در ادامه میفرمایند: آنرا با آمدن عید جبران فرما و آنرا بهترین روزی قرار ده که بر ما گذشت تا بتوانیم در این روز عفو تورا جلب خود کنیم.

فولادگر در بخش دیگری از سخنان خود با یاد آوری و قدردانی از حضور پرشکوه مردم منطقه در راهپیمایی بزرگ روز قدس و همت همگانی مردم در این امر خاطر نشان کرد: مطمئناً همین حضور است که سرنوشت مسلمانان و مظلومین فلسطین را تغییر می دهد.

وی در ادامه با اشاره به تجمع مردم در سراسر کشور و جهان اسلام تصریح نمود: همین تجمعات است که در چند سال گذشته رژیم صهیونیستی را که تا قبل از انقلاب اسلامی ایران ادعای « حدودک یا اسرائیل من فرات الی النیل » یعنی همه خاورمیانه داشت را به جایی رسانده است که اکنون با هر چه در دست دارد تنها در پی حفظ حکومت مرکزی خود است.

عضو کمیسون صنعت و معدن کشور بخش پایانی سخنان خود را به بیان نکاتی در باب مسائل و مشکلات اختصاص داد و گفت: نرخ بیکاری در استان اصفهان یک درصد بیشتر از نرخ متوسط کل کشور است و با توجه به اعتقاد عده ای مبنی بر برخوردار بودن استان اصفهان بسیاری از مسئولین این را باور ندارند.

وی تصریح کرد: مشکل خشکسالی مشکل مضاعفی است که علاوه بر مسائلی که کل استان با آن روبرو می باشد بطور خاص منطقه شرق اصفهان با آن روبروست.

نماینده مردم شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: این مشکلات تلاشی مضاعف می خواهد هم از ناحیه مدیران و مسئولان اجرایی استان و شهرستان و هم از ناحیه نمایندگان مجلس که وظیفه پیگیری مسائل و قانون گذاری را دارند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.