سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:15 - چهارشنبه 08 مرداد 1393

پیگیری سازمان ملل از حمله به ساختمانش در غزه

ساعاتی پس از آنکه رژیم‌صهیونیستی به نقش خود در حمله به ساختمان سازمان ملل در نوار غزه اذعان، اما کشته شدن غیرنظامیان در این حمله را رد کرد، سازمان ملل خواستار تحقیقات کامل در این رابطه شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ ساعاتی پس از آنکه رژیم‌صهیونیستی به نقش خود در حمله به ساختمان سازمان ملل در نوار غزه اذعان، اما کشته شدن غیرنظامیان در این حمله را رد کرد، سازمان ملل خواستار تحقیقات کامل در این رابطه شد.

سازمان ملل روز یکشنبه خواستار تحقیقات کامل و شفاف در مورد حمله به ساختمان «آنروا» در نوار غزه شد.

این درخواست ساعاتی پس از آن مطرح شد که یک سخنگوی وزارت جنگ رژیم‌صهیونیستی به نقش این رژیم در حمله به این ساختمان اذعان کرد، اما مدعی شد که در زمان حمله غیرنظامی‌ای در ساختمان نبوده و کسی در این حمله کشته نشده است. سازمان ملل می‌گوید در حمله هفته گذشته، دستکم 16 غیرنظامی از جمله سه کارمند «آنروا» (آژانس امداد و اشتغال سازمان ملل) کشته شده‌اند.

«کریس گانس» سخنگوی «آنروا» روز یکشنبه پس از اظهارات سخنگوی وزارت جنگ رژیم‌صهیونیستی، گفت: «لازم است تا در چنین موردی که یک ساختمان سازمان ملل که صدها نفر در آن پناه گرفته‌اند، اینطور مورد اصابت قرار می‌گیرد، تحقیقاتی شفاف و کامل صورت گرفته و مسئولان حمله نسبت به آن پاسخگو باشند.»

از آغاز عملیات رژیم‌صهیونیستی علیه نوار غزه، تاکنون بیش از 1000 فلسطینی شهید شده‌اند که بنا بر اعلام سازمان ملل نزدیک به 80درصد آن‌ها غیرنظامی بوده‌اند.

منبع: تابناک

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.