سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:15 - چهارشنبه 08 مرداد 1393

97درصد توان موشکی مقاومت استفاده نشده

معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با مسوولان لبنانی با اشاره به آمادگی کامل مقاومت گفت: مقاومت فلسطین تا کنون فقط 3درصد توان موشکی و تسلیحاتی خود را استفاده کرده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با مسوولان لبنانی با اشاره به آمادگی کامل مقاومت گفت: مقاومت فلسطین تا کنون فقط 3درصد توان موشکی و تسلیحاتی خود را استفاده کرده است.

معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در راستای تلاش برای توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، در بیروت با تعدادی از مسوولان لبنان دیدار کرد.

حسین امیر عبداللهیان در کنفرانسی خبری اعلام کرد: مقاومت فلسطین در بهترین مرحله توانمندی و انسجام خود قرار دارد و ما با صدایی بلند اعلام می کنیم که مقاومت فلسطین تاکنون فقط 3 درصد از امکانات موشکی و تسلیحاتی خود در مبارزه قهرمانانه اش با رژیم اشغالگر صهیونیستی استفاده کرده است.

وی افزود: ایران کمک های غذایی و پزشکی را برای ارسال به غزه آماده کرده و منتظر موافقت دولت مصر است.

ابراهیم عوض کارشناس سیاسی لبنانی در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه پشتیبان لبنان بوده و از مقاومت لبنان و فلسطین حمایت کرده است.

منبع: تابناک

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.