اصفهان شرق

جلوی برداشت های بالادستی را بگیریم

کدخبر: 25931
1393/05/07 در ساعت 18:36

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از شاتور: در روز عید فطر مهندس فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس و حجت الاسلام و المسلمین مهرروی در جمع نماز گزاران حضور یافتند.

در این دیدار یکی از کشاورزان خاطر نشان کرد: در سالهی اخیر آب به کشاورزان نداده اند و برخی وعده های مسئولین به مردم شرق اصفهان عملی نشده و هیچ اقدامی بای ما کشاورزان ننموده اند.

وی ادامه داد: اخیرا” در برج 2 سال جاری مبلغ 500 هزار تومان به عنوان کمک معیشت به حساب کشاورزان واریز شد و آیا مسئولین می توانند با این مبلغ سه ماه امرارمعاش کنند و آیا این مبلغ صدقه نامیده نمی شود؟

کشاورز شاتوری با اظهار تاسف از وضع پیش امده برای مردم روستا تصریح نمود: این نرسیدن ها تا بحال در روستای ما سرانجام خانواده هایی که با هم وصلت کرده و عقد بوده اند و 3 الی 4 سال نتوانسته اند عروسی کنند را به جدایی و طلاق کشیده است.

مهندس فولادگر پس از شنیدن سخنانان کشاورز شاتوری اظهار داشت: تمامی صحبت هایی که شما ارائه دادید را قبول دارم و میدانم که این مبلغ ناچیز دردی را دوا نمیکند.

وی اشاره ای به تونل سوم نمود و گفت: آب پمپاژ شده از تونل سوم جوابگوی 250 میلیون متر مکعب آب میباشد و معادل 250 میلیون متر مکعب از بهشت آباد برداشت مینماییم که جمعا”500 میلیون خواهد شد و همچنین 500 میلیون متر مکعب هم از سد یلان که هنوز تاسیس نشده اضافه میگردد و بیشتر مشکلات مرتفع میگردد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اظهار امیدواری از رفع مشکلات شرق اصفهان افزود: بایستی جلو مصرف های بی رویه از جمله صنعت, آشامیدن, کشاورزی و برداشتهای بالادستی را بگیریم و تنها اختلافی که بین نمایندگان و کابینه دولت است بحث لوله گذاری دولتی ها و ادامه زدن تونل  می باشد و امیدواریم در آینده مشکلات شرق اصفهان برطرف شود.