سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 08:36 - سه شنبه 07 مرداد 1393

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

مهلتی یک ماهه به وزیر نیرو داده شد

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: مهلتی یک ماهه در نظر گرفته شده است تا وزیر نیرو تکلیف طرح بهشت‌آباد را مشخص کند و نتیجه آن را اعلام کند تا نمایندگان در ارتباط با استیضاح وی اعلام نظر کنند.

به گزارش اصفهان شرق: حمیدرضافولادگر با اشاره به آخرین وضعیت پیگیری‌های وضعیت آب استان اصفهان اظهار کرد: هفته گذشته جلسه‌ای در حضور رئیس مجلس شورای اسلامی داشتیم و سعی کردیم مشکلات آب استان را به گوش رئیس مجلس هم برسانیم. مهلتی یک ماهه در نظر گرفته شده است تا وزیر نیرو تکلیف طرح بهشت آباد را مشخص و نتیجه آن را اعلام کند تا نمایندگان در ارتباط با استیضاح وی اعلام نظر کنند.

وی در ارتباط با طرح انتقال آب بهشت آباد تاکید کرد: عده‌ای اعتقاد دارند طرح بهشت آباد باید توسط خط لوله، آب را به اصفهان انتقال دهد اما این کار به هیچ عنوان به صرفه نیست و هیچ توجیهی ندارد. انتقال آب توسط تونل بهترین راه حل انتقال آب است و نظر مسئولان استان هم بر انتقال آب توسط تونل است چون هزینه کمتری دارد و به تایید کارشناسان زیادی رسیده است.

فولادگر اضافه کرد: اجرای طرح انتقال آب گلاب دو ،به تایید وزیر نیرو رسیده است، حق آبه و سهم آبه‌داران نیز مورد تایید وزیر قرار گرفته است.
منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.