سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 11:28 - سه شنبه 07 مرداد 1393

با حضور مردم ولایت مدار شهر اژیه:

نماز عید سعید فطر در شهر اژیه اقامه شد/ تصویر

نماز عید فطر به امامت حجت الاسلام شاهمیری امام جمعه شهر اژیه اقامه شد.

به گزارش اصفهان شرق: نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام شاهمیری امام جمعه شهر اژیه راس ساعت 7:30 در گلزار شهدای شهر اژیه اقامه گردید.

امام جمعه شهر اژيه در خطبه ي نماز عيد فطر ضمن دعوت مردم به تقوا و پرهيز از محرمات، يكي از بركات ماه مبارك رمضان را تقوا ذكر كرد و اظهار داشت: يك ماه بندگي و اطاعت خداوند را انجام داده ايم تا به اين روز رسيديم بايد سعي و تلاش كنيم ثواب اعمال اين روزهاي خود را حفظ كنيم تا در روز قيامت در نامه اعمال ما ثبت شود.

ايشان با اشاره به خطبه عيد فطر اميرالمومنين بيان نمودند: حضرت علي(عليه السلام) فرمودند امروز روزي است كه به محسنين و نيكوكاران پاداش داده مي شود و روزي است كه گناهكاران ضرر مي كنند. در اين روز سه چيز را ياد كنيد : اول بوسيله رفتن به سوي نماز ياد كنيد روزي كه از قبر برانگيخته و محشور مي شويد . دوم وقتي در اجتماع شركت مي كنيد ياد كنيد آنروزي را كه در پيشگاه خدا قرار مي گيريد و پاسخگوي اعمال خود هستيد. سوم وقتي از نماز برمي گرديد ياد كنيد آنروزي كه حساب و كتاب تمام شده و بر اساس اعمال خود بسوي بهشت يا جهنم فرستاده مي شويد.
امام جمعه از اعمال عيد فطر را پرداخت زكات فطريه، پوشيدن لباسهاي نو و پاكيزه، انجام صله ارحام و رفع كدورتها بيان نمود.
حجت الاسلام شاهميري از هفته آينده به اتفاق شهردار و اعضا شوراي شهر در مساجد شهر اژيه حاضر و پاسخگوي مشكلات، انتقادات و پيشنهادات اهالي شهر می باشد.
پس از خطبه هاي نماز عيد فطر ظامزاده شهردار شهر اژيه با تبريك اين عيد برزگ ضمن تشكر از حجت الاسلام شاهميري امام جمعه و امامان جماعت مساجد شهر اژيه گزارشي از عملكرد شهرداري و مسائل و مشكلات شرق اصفهان و برنامه هاي دولت جهت كاهش تبعات خشكسالي و بيكاري در منطقه ارائه نمود.

01 02 03 4

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.