سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:00 - سه شنبه 07 مرداد 1393

تسلیح کرانه باختری بسیار راحت‌تر از مسلح کردن غزه است

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به استراتژی تسلیح کرانه باختری گفت: با این دستورالعمل رژیم اشغالگر قدس مرگ خود را بیش از هر زمان دیگری نزدیک‌تر می‌بیند چرا که تسلیح کرانه باختری به مراتب راحت‌تر از دسترسی به غزه و تسلیح آن است.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام مهدی طائب کارشناس مسائل سیاسی درباره استراتژی تسلیح کرانه باختری همانند غزه که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد، اظهار داشت: باید توجه کرد که مسلح کردن کرانه باختری به این معنا نیست که ایران یا کشور دیگری باید در این زمینه اقدام کند بلکه رهبر معظم انقلاب راهکار مناسب و تقریبا تنها راهکار عملی برای رهایی ملت فلسطین از یوغ رژیم اشغالگر قدس را مطرح کردند.

طائب با بیان اینکه مسلح شدن این منطقه در واقع پاسخ تجاوزگری و اشغالگری رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: اینکه چرا قبلا چنین چیزی صادر نشده بود، باید گفت فلسطین تا کنون منتظر بود دیگران و از جمله کشورهای عربی در مذاکرات حق آنها را احقاق کنند اما تجربه‌های پی در پی ثابت کرد دشمن در این مذاکرات درصدد گرفتن انرژی و وقت مردم فلسطین است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: رژیم صهیونیستی تلاش دارد با این وقت‌کشی و تغییر نسل، برای نسل جدید جا بیندازد که رفع اشغال شدنی نیست و آنها باید با این مسئله کنار بیایند.

وی افزود: این در حالی است که با افشاگری رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های جمهوری اسلامی نسل جدید فلسطین به خوبی متوجه شده که مذاکره راه رفع اشغال از فلسطین نیست و این مسئله در گرو مقاومت و دادن شهید است.

طائب بر همین اساس راهکار مسلح شدن کرانه باختری را منطقی‌ترین راه حل عنوان کرد و یادآور شد: مطرح شدن تسلیح کرانه باختری در این زمان از سوی رهبر انقلاب به دلیل اشراف کامل رهبری بر حوادث دنیاست و نشان می‌دهد امروز این مسئله هم راه حل منطقی است و هم امکان‌پذیر است و آنها حتما این اقدام را انجام خواهند داد، هر چند که ممکن است تا حدودی به طول بینجامد.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: با این دستورالعمل رژیم اشغالگر قدس مرگ خود را بیش از هر زمان دیگری نزدیک‌تر می‌بیند چرا که وقتی غزه در محاصره بود و آنها فکر می‌کردند آنها با جایی ارتباط ندارند، غزه مسلح شد از این رو تسلیح کرانه باختری به مراتب راحت‌تر از دسترسی به غزه و تسلیح آن است.

وی با اشاره به اینکه تسلیح کرانه باختری هم از طریق مونتاژ و هم از طریق انتقال صنعت می‌تواند تحقق یابد، اظهار داشت: این امر از طریق همان راه‌هایی صورت می‌گیرد که دشمن سال‌هاست می‌خواهد آن را کشف کند اما هر چه بیشتر این مسئله را دنبال کرده کمتر موفق شده است.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.