سرویس: اخبار شهرستان » کوهپایه 18:21 - دوشنبه 06 مرداد 1393

رییس کمیته امداد کوهپایه:

دیدرا حامیان طرح محسنین کوهپایه با خانواده های تحت پوشش

رییس کمیته امداد کوهپایه گفت: خانواده های تحت حمایت طرح محسنین کوهپایه با حامیان خود دیدار کردند.

به گزارش اصفهان شرق: موسی کاظمی رئیس کمیته امداد اداره کوهپایه از دیدار خانواده های طرح محسنین با حامیان خود خبر داد و گفت: در ضیافت افطاری که در روز های پایانی ماه خدا در سالن اندیشه آموزش و پرورش بخش کوهپایه برگزار شد تعدادی از خانواده نیازمندان و ایتام با حامیان خود دیدار کردند و حامیان از نزدیک با مشکلات خانواده آشنا شدند و کلیه هزینه های سفره افطاری توسط خیرین پرداخت شد.
موسی کاظمی افزود: در ضمن در این ماه طرح مفتاح الجنه(دیدار مسئولین با خانواده های تحت حمایت) انجام گردید و به هر یک از خانواده های سبد غذایی شامل مرغ، حبوبات، روغن مایع و… به ارزش 1 میلیون ریال به مبلغ کل 15 میلیون ریال اهدا گردید.

این مقام مسئول کمیته امداد در راستای طرح محسنین و استقبال خیرین گفت: استقبال شهر کوهپایه آن گونه که انتظار بود صورت نگرفت و در این راستا از خانواده هایی که توان کمک در این زمینه را دارا می باشند میخواهیم تا در کمک به خانواده های تحت پوشش طرح محسنین قدم بردارند زیرا این خانواده ها واقعا نیازمند می باشند.

وی از پرداخت کمک های مردم در روز قدس امسال خبر داد و تصریح نمود: در روز قدس در بخش کو هپایه توسط مردم روزه دار سه شهر کوهپایه ،سجزی، تودشک و روستای وابسته مبلغ 17 میلیون ریال کمک جهت مردم مظلوم فلسطین جمع آوری شده است.

رییس کمیته امداد کوهپایه ضمن عرض تبریک عید سعید فطر آمادگی خود را جهت دریافت زکات فطر و یا کفارات جهت رساندن به دست فقرا و نیازمندان در اولین فرصت مقتضی در همان محل جمع آوری کمک اعلام نمود.

همچنین بخوانید:

3 نظر در مورد “دیدرا حامیان طرح محسنین کوهپایه با خانواده های تحت پوشش”

  1. بیننده گفت:

    من با طرح محسنین آشنا هستم. برای چی بردین پیش خانواده هاشون؟ من که نمیفهمم؟

  2. ج.اب گفت:

    من دیگه ی توی سایتتون نظر نمیذارم چرا سانسور کردین اصلا اینکه سانسور کردید منظور منو نمیرسونه واقعا که!!

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.