سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:00 - دوشنبه 06 مرداد 1393

حاج رسولیها: بلیط 40 هزار تومانی شهر رویاها از سوی شهرداری صادر شد/ زادهوش: رد قیمت بلیط ازسوی شورای شهر

طرح دو فوریتی کارت بلیط 40 هزار تومانی شهربازی رویاها در حالی از سوی شورای شهر رد شد که امروز خبر از صدور این کارت‌ها از سوی شهرداری اصفهان به گوش رسید.

به گزارش اصفهان شرق؛ مهر، بحث بر سر صدور یا عدم صدور کارت‌ بلیط های 40 هزار تومانی شهربازی رویاها بین اعضای شورا و شهرداری در حالی است که مصوبه 5 هزار تومان برای ورودی این شهربازی در جلسه پیشین شورای شهر اصفهان به تصویب رسیده بود.

این مصوبه در حالی با حداکثر آرا به تصویب شورا درآمد که مراجعین برای ورود 5 هزار تومان پرداخت و برای استفاده از هر دستگاه بازی هزینه جداگانه پرداخت کنند.

تصویب این نرخ در شورا و موافقت شهرداری با این مصوبه به زمانی بر می‌گردد که نرخ دلار ، یک هزار تومان بود اما اکنون که نرخ دلار به 3 هزار تومان افزایش یافته است و سرمایه‌گذار چینی با وارد ساختن فشار بر شهرداری خواستار سهم 28 درصدی از نرخ هر بلیط شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اعلام مطلب فوق در خصوص نرخ بلیط شهربازی رویاها گفت: این درخواست سرمایه گذار چینی سبب شد که شهرداری درخواست بازنگری دوباره به مصوبه پیشین شوراها را در حوزه نرخ بلیط شهربازی رویاها بدهد.

عباس حاج‌رسولیها در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر کارت‌ بلیط های 40 هزار تومانی شهربازی رویاها از سوی شهرداری صادر شده است اما به دلیل رد آن از سوی شورا هم اکنون افتتاح شهربازی رویا که همزمان با شب عید فطر، یعنی فردا شب بود، به تعویق افتاد.

وی افزود: 28 درصد از این کارت‌های 40 هزار تومانی به جیب سرمایه‌گذار چینی می‌رود و تنها راه کاهش هزینه بلیط شهربازی رویاها چشم پوشی شهرداری از سهم خود است.

امکان کاهش نرخ بلیط شهربازی رویاها به 30 هزار تومان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام داشت: در صورتی که شهرداری از سهم خود بگذرد هزینه بلیط حداکثر به 30 هزار تومان کاهش می‌یابد.

وی با اظهار اینکه شهرداری هیچ گاه با این طرح که مراجعه کنندگان به شهربازی یک ورودی بپردازند و برای هر دستگاه هزینه‌ای جداگانه بدهند موافق نبوده، گفت: سعی شده که با یک ورودی بین 30 تا 40 هزار تومان مراجعان بتوانند از 5 بعدازظهر تا 12 شب از فضا و امکانات بازی شهربازی استفاده کنند.

حاج رسولیها با اشاره به اینکه شهربازی رویاها همردیف و حتی بسیاری بالاتر از موج های آبی در مشهد است و مکانی برای جذب توریست های داخلی است ، افزود: هنوز نرخ بلیط شهربازی رویاها در دست اندازهای شورا و شهرداری است که تا شنبه هفته آینده احتمال مشخص شدن آن است.

ورود 2 نفر به شهربازی با 30 هزار تومان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به اینکه هر کودکی برای ورود به شهربازی به طور قطع با یک بزرگتر همراه است بنابراین این امکان را برای مراجعان ایجاد کردیم که به ازای هر نفر یک نفر رایگان به شهربازی ورود یابد.

وی در پاسخ به اینکه یعنی در واقع نرخ بلیط شهربازی برای هر نفر معادل 15 هزار تومان می‌شود، افزود: هر دو نفر با یک کارت بلیط به شهربازی رویاها وارد می‌شوند.

ورودی 5 هزار تومان برای شهربازی رویاها

دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در این ارتباط در تضاد با سخنان مطرح شده به خبرنگار مهر گفت: شهرداری اصفهان در حالی پس از تصویب ورودی 5 هزار تومانی برای شهربازی رویاها اقدام به در خواست بازنگری دوباره بر مصوبه و افزایش بلیط به 40 هزارتومان را به شوراها داد که این پیشنهاد شهرداری در قالب طرح دو فوریتی رد شد.

عدنان زادهوش اظهار داشت: ورودی 5 هزار تومانی برای شهربازی به تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان رسید که افراد باید برای هر بازی بلیط جداگانه تهیه کنند.

وی بیان داشت: شهرداری اصفهان به دلیل فشارهایی که از سوی شریک چینی بر آن تحمیل می‌شود پیشنهاد بازنگری بر مصوبه ورودی 5 هزار تومان را داد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در آخرین جلسه شورا این پیشنهاد شهرداری در قالب طرح دو فوریتی مطرح و بلیط 40 هزار تومانی برای شهربازی ازسوی اعضای شورا رای نیاورد.

وی اضافه کرد: در این پیشنهاد شهرداری با تهیه بلیط 40 هزار تومان ، افراد می توانند از تمام وسایل و امکانات بازی در آن شهربازی استفاده کنند.

زادهوش ادامه داد: نظرات متفاوتی در خصوص کم و کیف هزینه بلیط شهربازی ارائه شد اما اینکه چند درصد از جمعیت مردم اصفهان بتوانند از عهده 40 هزار تومان بر آیند قابل تامل است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: 40 هزار تومان بلیط شهربازی به صورتی نیست که با شارژ 40 تومان کارتی به فرد داده و به اندازه 40 هزار تومان بازی کند بلکه می‌توانند از تمام دستگاه های بازی در شهربازی با یک ورودی استفاده کنند.

گزارش: کتایون گلچهره

منبع: مهر

همچنین بخوانید:

21 نظر در مورد “حاج رسولیها: بلیط 40 هزار تومانی شهر رویاها از سوی شهرداری صادر شد/ زادهوش: رد قیمت بلیط ازسوی شورای شهر”

  1. مهدی گفت:

    ببینید سعی ما باید این باشد که همه بچه های اصفهان بتوانند ازاین شهربازی استفاده کنند پس باید دراین قیمتها تجدید نظر کرد. این یک جنبه قضیه است وجنبه دیگر اینکه هربچه ای یک پدر ومادر دارد حالا اگر این پدر ومادر بخواهند ازشادی فرزند خود باهم لذت ببرند چقدر باید هزینه بدهند،،،،،همه بچه ها حق شادی ولذت رادارند نباید بخاطر کم بودن درآمد خانواده واینکه عده ای میخواهند درآمد بیشتری داشته باشند آنها را از این شادی محروم کنیم،،،،،،

  2. ملیحه گفت:

    به نظر من 40 هزار خیلی عالی ولی برای کسی که استفاده کنه،ولی بعضی از افراد خانواده فقط همراه هستند مثلا پدر مادر ها یا کسای که علاقه ای به سوار شدن دستگاها ندارن نکلیف اونا چیه اخه

  3. mohammad گفت:

    اگه چهل هزار تومان پول را پرداخت کنیم نیازی نیست که پول بابت اسباب بازی ها بپردازیم؟

  4. parviz گفت:

    سلام 40 تومن فقط پول وردی میباشد یا با تمام بازی هاش

  5. بردیا مرادی گفت:

    چه وعضشه؟ این قدر منتظر پارک بودیما ، شاید بزرگیش خدا مساحته ولی پولشم خدا تومنه ، من این قدر میخواستم برم ، تازه از اهواز اومدم بعد هی میگه قدت این قدر باشه ، مونده بگه چشات ذغالی باشه .
    رسیدگی کنید ، یا حقوقای کم آشغالمونو بیش تر کنید یا اگه نمیخواید برا ما بد بخت ها حقوق بیش تر بدین پس زود تر زود تر خودتونو جمع و جور کنید و پولشو حداقل بیست تومن کنید . تازه بیست تومنم زیادیه .
    برا یه توریست خوش بختم پول زیادیه و ارزشم نداره . تف به حقوق و پول این پارک بزرگ نچندان حالا برا سازندش گرون که ولی برا ما نچندان ارزونه .

  6. سلام گفت:

    باسلام من سوالی داشتم اگر ما 40هزار تومان برای ورودی پرداخت کنیم چند بار می توانیم از وسایل این شهر بازی استفاده کنیم

    لطفا پاسخ دهید
    با تشکر

  7. م.ک گفت:

    من خودم قریب به 3 سال هست که در استرالیا که یکی از پیشرفته ترین کشورهاست زندگی میکنم. اینجا سالانه 100 دلار استرالیا که تقریبا معادل 300 اومان ایران هست رو به ازای هر نفر پرداخت میکنیم تا از امکانات 3 پارک بزرگ که هرکدام 2برابر شهر رویا ها وسعت دارن رو استفاده کنیم 3 پارک با امکانات متفاوت (پارک آبی. شهربازی . پارک سینمایی) که همه امکانات درجه اول دنیا رو دارن و همه سن و سالی رو ارضا میکنند اما شهر رویا ها علیرغم انکانات بسیار پایین و ابتدایی که البته در نوع خودش شاید خوب باشه هزینه ی بالایی داره با هزینه ای تقریبا 6 برابر شهر رویا ها در پیشرفته ترین کشور ها از مزایای 3 پارک آن هم بدون محدودیت زمانی میشه استفاده کرد. امیدوارم به جایی برسیم که ما هم مثل کشور های دیگه سطح امکانات رو بالا ببریم و بعد تقلضای ورودی بالا رو بکنیم

  8. به نظر من که خیلی عالیه
    فقط با پرداخت 40000 تومان میتونیم از کل امکانات شهر رویاها استفاده کنیم

1 2
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.