اصفهان شرق

تمهیدات لازم در برگزاری نماز عید فطر دیده شده است

کدخبر: 25316
1393/05/05 در ساعت 02:58

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: جلسه هماهنگی برگزاری نماز عید سعید  فطر با حضورصادقی بخشدار بن رود، روحانیت معزز، مسئولین ادارات ، اعضای ستاد اقامه نماز جمعه در سالن اجتماعات بخشداری بن رود برگزار گردید.
این جلسه با هدف برنامه ریزی برای هر چه با شکوه اجرا شدن نماز عید سعید فطر در سالن اجتماعات بخشداری انجام شد و با بحث و تبادل نظر اعضای شرکت کننده در جلسه همراه بود.

پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم ابتداصادقی بخشدار بن رود ضمن تشکر از حاضرین و آرزوی قبولی طاعات و عبادات با تاکید بر ضرورت برپایی هر چه باشکوه تر نماز عید سعید فطر عنوان کرد: تمام تمهیدات لازم را در حوزه های مختلف مربوط به برپایی نماز عید اندیشیده شده و امید واریم شاهد برگزاری نمازی پر شور در شهر ورزنه داشته باشیم و در ادامه هر یک از  حاضرین پیرامون نحوه برگزاری نقطه نظرات خود را بیان که در پایان موارد ذیل به تصویب رسید:

* نماز عید سعید فطر با امامت حضرت حجت السلام والمسلمین حاج آقا باقری استاد حوزه وامام جماعت برگزار می شودد.
* ساعت برگزاری نماز ساعت 5/6 صبح روز عید سعید فطر
* هماهنگی نیروی انتظامی و پلیس راهور با همکاری حوزه مقاومت بسیج جهت جلوگیری از عبور وسیله نقلیه از مسیر پل رودخانه و میدان معلم شهرک به منظور سهولت رفت و آمد نماز گزاران .
* محل برگزاری نماز محوطه اداره آموزش و پرورش بخش
* نظافت محل برگزاری نماز عید سعید فطر توسط شهرداری ورزنه
* جمع آوری و توزیع زکات فطر به صورت متمرکز صورت گیرد
* جمع آوری کفارات بعهده کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی با استقرار صندوق های مربوطه
*مدیریت برگزاری نماز عید سعید فطر با ستاد اقامه نماز جمعه می باشد
* با توجه به هماهنگی صورت گرفته سخنرانی آقای مهندس فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی حدود یک ربع قبل از اقامه نماز عید سعید فطر می باشد
*جلسه هماهنگی توزیع زکات فطریه، خیریه ها، کمیته امداد حضرت امام(ره) ،توسط حاج آقا باقری برگزار گردد.

Vater-Mark752742