سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:00 - یکشنبه 05 مرداد 1393

در روز راهپیمایی روز قدس صورت گرفت:

کمک یک میلیارد و 810 میلیون ریالی مردم اصفهان به مردم غزه

معاون توسعه مشارکت‌های ‏مردمی کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت:‎ بر اساس آمارهای اولیه بیش از یک میلیارد و 810 میلیون ریال کمک‌های مردم نیکوکار استان به مردم مظلوم ‏فلسطین و غزه به پایگاه‌های کمیته امداد اهدا شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ بهرام سوادکوهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جذب کمک‌های خیرخواهانه مردم اصفهان به مردم مظلوم فلسطین و غزه اظهار کرد: ‎به مناسبت روز قدس که هر ساله در ‏آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، تعدادی پایگاه در سراسر استان دایر می‌شود که امسال 193 پایگاه کمیته امداد برای جمع‌آوری ‌کمک‌های مردمی به مردم مظلوم ‏فلسطین و غزه در مسیر راهپیمایی در استان اصفهان پیش‌بینی شده بود‎.

وی افزود: ‎‏ با توجه به گزارش‌های دریافت شده تا کنون بیش از یک میلیارد و 810 میلیون ریال کمک‌های ‏مردمی به مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام شده است.‏

معاون توسعه مشارکت‌های ‏مردمی کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: در شمارش اولیه صندوق‌ها در 193 پایگاه، کمک‌های مردم خیر و نوع دوست اصفهان به مردم ستم دیده ‏فلسطین و غزه نسبت به سال گذشته 382 درصد رشد داشته است. ‎

وی اضافه کرد: مردم شهرستان اصفهان با 106 میلیون ‏تومان و شهرستان خمینی‌شهر با 19 میلیون تومان بیشترین کمک را به مردم مظلوم فلسطین و غزه اهدا کرده‌اند.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.