سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 10:50 - شنبه 04 مرداد 1393

امام جمعه شهر اژیه:

باید اجاره حقابه به مردم پرداخت شود

امام جمعه شهر اژیه در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: مسئولين بايد در مورد وضعيت معيشت و اشتغال مردم شرق اصفهان اهتمام بيشتري بورزند و به فكر مردم باشند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از اژیه: حجت الاسلام شاهميري امام جمعه شهر اژيه در بخشي از خطبه نماز جمعه گفت: خشكسالي در سالهاي اخير زندگي مردم شرق اصفهان را دچار مشقت و سختي كرده است و اولا از خدا مي خواهيم اين خشكسالي بر طرف شود و مردم منطقه نجات پيدا كنند و ثانيا مسئولين بايد در مورد وضعيت معيشت و اشتغال مردم شرق اصفهان اهتمام بيشتري بورزند و به فكر مردم باشند.

خطیب نماز جمعه شهر اژیه در ادامه با اشاره به همیشه در صحنه بودن مردم گفت: مردمي كه بر طبق آمار نسبت به تعداد شهدا، نسبت به سابقه حضور در جبهه ، نسبت به تعداد جانبازان، نسبت به كمك به جبهه هاي جنگ و حضور پرشور در صحنه هاي انقلاب اگر بي نظير نباشند قطعا كم نظيرند از مسئولين مي خواهيم در درجه اول اگر آب هست براي كشاورزي تامين شود و اگر آب نبود و شرب و صنعت داراي اولويت است بايد مردم منطقه بهره اي از صنعت ببرند و بايد اجاره حق آبه به مردم پرداخت شود.

وی با توجه به وجود قشر جوان  و کشاورزان دیروز که در شرایط خشکسالی بیکار شده اند تاکید کرد: در اين منطقه مردم از صنعت بهره اي ندارند و بايد شركتها و كارخانه هاي صنعتي جهت اشتغالزايي در شرق اصفهان ساخته شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.