اصفهان شرق

بداغی: نفوذ مصری‌ها نبود قهرمان می‌شدیم

کدخبر: 2524
1392/07/10 در ساعت 08:23

13910210000103_PhotoA
فریبا بداغی اظهار داشت: دو روز است از سومین دوره رقابت‌های بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی بازگشته‌ایم.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی که از رقابت‌های کاراته این دوره داشتیم سطحی پایین‌تر از این بود، اما تیم مصر و ترکیه که قهرمانان جهان را در اختیار دارند در این مسابقات با نیروهای بسیار خوب خودشان شرکت داشتند و حتی تیم آذربایجان با بهترین تیمش در قسمت آقایان شرکت کرده بود.

مربی اصفهانی تیم ملی کاراته بانوان ادامه داد: با وجود شرکت نفرات بسیار خوب در این رقابت‌ها توانستیم عملکرد خوبی را از خودمان بر جای بگذاریم، از هشت فرصتی که در اختیار داشتیم 6 مدال گرفتیم که یک فرصت ما را نیز به دلیل همان مسائل حجاب از ما گرفتند.

بداغی تاکید کرد: برای نخستین بار بود که در چنین سطحی از مسابقات شرکت می‌کردیم و در صورتی‌که نفوذ ترک‌ها و مصری‌ها در این رقابت‌ها نبود شک نداشته باشید قهرمان می‌شدیم چراکه دو تا سه طلای ایران را همین کشورها از ما گرفتند.

وی اضافه کرد: ترک‌ها و مصری‌ها نفوذ بسیاری در داوری این مسابقات داشتند که ما آنرا نداشتیم و امیدوارم با کسب کرسی در آسیا بتوانیم نفوذ بیشتری در این مسابقات داشته باشیم.

این مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: این رقابت‌ها می‌توانست بهترین تدارکات برای رقابت‌های آسیایی امارات که در آذرماه برگزار می‌شود باشد و امیدوار هستیم در آن مسابقات بتوانیم عملکرد بسیار بهتری را داشته باشیم.

مربی اصفهانی تیم ملی کاراته بانوان ادامه داد: تیم ما به هیچ عنوان مشکل حجاب نداشت و تنها مشکل این بود که مصری‌ها در داوری نفوذ داشتند و قصد داشتند هر طور شده مدال طلای ایران را بگیرند و این اشتباه داوری بود که ایران را حذف کردند چرا که داور باید به آنان تذکر می‌داد آنها حجابشان را درست کنند.

بداغی در ادامه به وضعیت کاراته اصفهان اشاره کرد و افزود: تاسف می‌خورم که من به عنوان یک اصفهانی در تیم ملی مشغول به کار هستم، اما یک اصفهانی نیز در تیم ملی وجود ندارد.

وی متذکر شد: از کارم راضی هستم اما بازیکن ملی‌پوش از اصفهان در تیم ملی وجود ندارد و گمان می‌کنم با برنامه‌ریزی دقیق‌تر، راه‌اندازی لیگ‌ در استان، شرکت کردن رده‌های سنی پایه در لیگ‌های کشوری بتوانیم کاراته استانمان را ارتقا دهیم.

مربی اصفهانی تیم ملی کاراته بانوان تاکید کرد: با وجود تمام موفقیت‌هایی که در تیم ملی کسب می‌کنم خلاء نبود یک بازیکن اصفهانی را در تیم ملی احساس می‌کنم و امیدوارم روزی فرا رسد که کاراته‌کاهایی از استان نیز در تیم ملی حضور داشته باشند.

منبع: فارس