سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 23:55 - پنجشنبه 02 مرداد 1393

دعوت خانه کشاورز استان اصفهان از کشاورزان غیور و زحمتکش برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

خانه کشاورز استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس و فاجعه غمبار غزه، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم‌ صهیونیستی بر همگرایی میان مسلمانان تاکید کرد و از امت خداجوی استان برای حضور گسترده در راهپیمایی باشکوه روز قدس دعوت کرده تا با مشت‌های گره کرده شعار «اسرائیل… ننگت باد … ننگت باد… ننگت باد… » سر دهند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی خانه کشاورزدر متن کامل این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنْصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِينَ
fight against them so that Allâh will Punish them by Your hands and disgrace them and give You victory over them and heal the breasts of a believing people
با آنها پیکار کنید که خداوند آنان را به دست شما مجازات می کند و آنان را رسوا می سازد و آرام بخش قلوب مومنین می باشد.

(سوره توبه آیه 14)
زمزمه ندای رهایی قدس از بند اشغال بیش از ۶ دهه، هر روز رسا‌تر از دیروز به گوش می‌رسد و «فلسطین پاره تن اسلام است.»
رژیم آپارتاید صهیونیستی به پشتوانه قدرت های پوشالین دنیا و استکبار جهانی، اراضی شریف قدس را با زیرپا نهادن حقوق مسلم بشری و نقض تمامی قوانین مصرح بین المللی غصب نموده و رژیمی مجعول و بی هویت را به زور و زر و تزویر ساخته است تا شاید به خیال واهی و پندار خالی خویش بتواند خاورمیانه ای جدید را شکل دهد. کشتار مرد و زن، بزرگ و کوچک به بهانه های واهی، ذات دنیایی است که جاهلیت مدرن با تجهیزات غول آسا را بهشت خود می بیند و می شناسد، دنیایی که در آن مدعیان دروغین حقوق بشر در سازمانهای ملل در مقابل این همه وحشیگری سکوت اختیار کرده اند و استکبار جهانی ازجنایتکاران حمایت علنی می کند.
در دنیایی که سردمداران آن تروریستان سرطانی هستند؛ از هیچ چیز برای جهان نمی توان حرف زد، نه امنیت غذایی، نه امنیت داروئی ونه امنیت جانی و مالی! آری این همان مدیریت جهانی برای رسیدن به یک بهشت زمینی است که شیطان بزرگ وعده آن را به بشر امروز می داد. جهان امروز بیش از اینکه نمودار کمک به محرومان و جنگ زدگان باشد، ویترین اسراف و تبذیر است. در این بهشت زمینی امنیت غذایی مظلومان و پابرهنگان جهان فدای سود سرمایه داران صهیونیست می شود که اهداف شیطانی خود را در عرصه های دین، سیاست و اقتصاد دنبال می کنند.
لذا این فقط یک روی سکه است روی دیگر سکه این است که مقاومت با کمترین امکانات ادامه دارد. اینان وارثان همان پیامبری هستند که با یارانش سه سال محاصره اقتصادی در سخت ترین شرایط را به جان خرید و عزیزترین عزیزانش را از دست داد تا روزی فتح مکه را نظاره گر باشد. این امتحان مردم مظلوم فلسطین است به امید روزی که آزادی کامل فلسطین و نگین آن (مسجدالاقصی) را از لوث وجود شیاطین صهیونیست به چشم ببینند. تاریخ در آینده روایتگر مقاومت جانانه رزمندگان غریب و گمنام حماس می شود که در این چند روز پاشنه آشیل رژیم صهیونیستی را نشانه رفته اند. این روی دیگر سکه است که باید عنوان ” مَا رَأَیتُ إلّا جَمیلاَ ” را برای آن برگزید.
آمریکا، این غده سرطانی جنایتکار خود عامل و مسبب اصلی آشوب در منطقه و علت العلل اختلافات و تفرقه بین مسلمانان می باشد که با تحریک حکام مرتجع و سرسپرده منطقه و هزینه های هنگفت از پول نفت و بیت المال مسلمین به وسیله منافقان و عوامل نادان و کوردل و مزدوران وابسته به آنان که به نوعی جنایتکاران هر از گاهی آتش خشم و نفرت و خون ریزی را برپا می کنند. یک روز به نام طالبان به تعبیر امام راحل همان اسلام امریکایی، روز دیگر به نام گروهک خون ریز داعش و سلفی های تکفیری که در واقع مولود نامشروع همان مثلث شوم است که جنایاتشان روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرده است. آری این کوردلان به نمایندگی از اربابانشان امریکا و اسرائیل هیچ حدومرزی نمی شناسند.
اما دشمن بداند که وعده خداوند قهار، پیروزی و نصرت مسلمانان است و کسانی که به وسیله این جنایتکاران کشته می شوند به وعده خداوند هرگز نمرده اند و شهیدان جاودانی هستند که در درگاه احدیت ارتزاق می کنند، و مظلومیت آنان ضمن اینکه وجدان بشریت را به محاکمه خواهند کشید خود عامل جوش و خروش امت اسلام و انتفاضه های جدیدی خواهد شد. إن شاءالله.
لذا تکریم روز قدس که میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است، امروز بیش از هر زمان دیگر در منظر افکار عمومی اثرگذار بوده و سردمداران منفور استکبار و حکام پلید کاخ سفید را وحشت زده می نماید و این مهم، گام نزدیکتری است در تحقق حکومت جهانی اسلام.
ندای مسلمین سراسر عالم که در آخرین روزهای این ماه پربرکت با وجودی لبریز از عشق به اسلام عزیز و امت اسلامی در بلاد مختلف فریاد « عدالت و آزادی » را سر می‌دهند، امیدواری به آزادی قدس شریف را پررنگ‌تر می‌نماید، زمزمه‌ها یی که صلح را با دیده تردید می‌نگرد. امروز آرامش خاورمیانه امروز معطوف به آرامش فلسطین است.
خانواده بزرگ خانه کشاورز استان اصفهان به همراهی کشاورزان ، روستائیان ، تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی استان عزیز و ولایتمدار اصفهان، دیار سلمان محمدی در آستانه روز جهانی قدس، همراه با سایر ملل اسلامی و به عنوان بخشی از جامعه عزیز مردم ایران ضمن انزجار از رفتار سبعانه نظامیان اشغالگر صهیونیستی، یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و با مشت‌های گره کرده شعار« اسرائیل… مرگت باد… مرگت باد… مرگت باد… » سر داده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.
به امید آنروز که خاورمیانه، منطقه‌ای عاری از جنگ و کشتار بی ‌رحمانه ‌ای باشد که به قول امام بزرگوارمان با نابودی جرثومه فساد در این منطقه برقرار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.