سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 17:15 - پنجشنبه 02 مرداد 1393

اعلام آمادگی نهاد ها و ارگانهای بخش جرقویه علیا در راهپیمایی روز قدس

حضور ما مرهمی بر قلب زخم دیده مردم غزه می باشد

مسئولین جرقویه علیا حضور خود را با جمله ای در باب همدردی با مردم مظلوم غزه به اثبات رساندند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: حملات رژیم اسرائیل در رسانه ها نمایش پلیدی و راه یافتن بی فرهنگی عده ای دشمن در بدست آوردن تکه ای به نام فلسطین که اصلا برازنده آنها نیست می باشد و اگر قطره ای اشک از گونه ی انسان دوستانه مردم شرق اصفهان جاری نشود امری محال را در واژه ها به کار برده ایم.

در راستای تب و تاب روز قدس فرصت را غنیمت دانسته و به سراغ تعدادی از مسئولین شهر رفتیم و نظر آنها را در این رابطه و حضور فعال آنان جویا شدیم: کاظمی بخشدار منطقه جرقویه علیا که مهر شرکت را در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس به ثبت رسانده بود اظهار داشت: با توجه به حوادث اخیر در منطقه خاور میانه خصوصا در نوار غزه و عراق همه باید با جدیت تمام در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم و مسئولین منطقه باید پیشاپیش مردم در این راهپیمایی شرکت کرده و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطیین اعلام دارند.

ایروانی شهردار شهر حسن آباد از تکلیف سخن گفت و در این رابطه حضور پر رنگ مردم را نشان از تایید ملت مظلوم غزه دانست و گفت: روز قدس روز تکلیف مسلمانان در جهت حمایت از مظلومیت مردم فلسطین و عراق می باشد و راهپیمایی آخرین جمعه ماه رمضان نشانگر انسجام مردم و همچنین مسلمانان  جهان بوده و انسجام و وحدت ملی از نتایج این راهپیمایی به شمار می رود. حضور پر رنگ مردم نشانه حمایت مردم نسبت به نظام را نشان می دهد.

برایمان نظر بسیجیان بخش که از راسخان جبهه مقاومت می باشند مهم بود و در این زمینه صادقی فرماندهی بسیج حوزه 5 امام محمد باقر(ع) جرقویه علیا که در مناسبتهای گوناگون نقش موثری را ایفا کرده بود از حضور راسخ مردم و بسیجیان سخن گفت و افزود: روز قدس احیا کننده مظلومیت مردم فلسطین در برابر استکبار جهانی و صهیونیست ها می باشد وراهپیمایی این روز نماد وحدت و اراده ملت اسلامی است ما بسیجیان با حضور با شکوه خود همراه مردم منطقه انزجار خود را از این رژیم غاصب اعلام می داریم .

صادقی نماینده سازمان تبلیغات اسلامی منطقه جرقویه علیا روز قدس را اعلام همبستگی با مردم دانست و تصریح نمود: روز قدس روز اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و حمایت از قدس شریف و اعلان انزجار از دشمن صهیونیستی و مرتجع عرب در کشتار بی رحمانه مردم و کودکان فلسطینی و شرکت در راهپیمایی روز قدس تجدید میثاق با خمینی کبیر و لبیک به ندای ولی امر مسلمین و این راهپیمایی نشانه حمایت ملت آزاده ایران از جبهه مقاومت است .

منصوری نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در شهر حسن آباد جرقویه گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس مرهمی بر زخم های کودکان فلسطینی است و زهری است بر قلب صهیونیست ها و با شرکت همه مردم منطقه در این راهپیمایی انزجار خود را از اشغال سر زمین های اشغالی اعلام می دارند.

صادقی ریئس شورای اسلامی شهر حسن آباد حضور مردم را در روز جمعه با شکوه تر خواند و اعلام داشت: امسال با توجه به حملات وحشیانه اسرایئل به نوار غزه و کشتار مردم بیگناه می طلبد که مردم شهید پروز حسن اباد با قوت بیشتری در این راهپیمایی حضور بهم رسانند و حمایت و پشتوانه خود را از مردم مظلوم فلسطین و عراق اعلام دارند .

خواهر طباطبایی فرماندهی بسیج حوزه نرجس خاتون خواهران به نمایندگی از زنان بسیجی گفت: کشتار مردم غزه بدست رزیم صهیونیستی مصیبتی است بر جهان اسلام و وقت ان است که دولت های منطقه و مردم بپا خیزند تا شاهد چنین فجایعی نباشیم ما خواهران بسیجی نیز با شرکت در راهپیمایی روز قدس بهفرمایشات رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و به حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا می خیزیم و همچنین در روز قدس پلاکارد هایی از طرف بسیج خواهران بین مردم در موضوع تهدیدات دشمن توزیع خواهد شد.

در راستای گزارش خود نظر فرهنگیان منطقه که شاهد کشتار مظلوم دانش آموزان غزه بودند جای خود داشت،صادقی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش جرقویه علیا به راهپیمایی فردا و حضور پرجوش و خروش مردم تاکید داشت و افزود: آشوب هابوجود آمده به فلسطین ختم نمی شود به دنبال ان اشوب هایی در کشور عراق هم موردی است که باید به خاطر ان با اقتدار بیشتری در این راهپیمایی حاضر شویم تا قدرت مسلمانان به گوش استکبار جهانی برسد.

در پایان صادقی فرماندهی حوزه بسیج دانش آموزی شهید باهنرجرقویه علیا از دعوت دانش آموزان با فرم یکدست خبر داد و گفت: حوزه دانش آموزی طی هماهنگی با مدارس از دانش آموزان بسیجی جهت حضور در راهپیمایی روز قدس با لباس مخصوص دعوت شده است تا حمایت خود را از دانش آموزان فلسطینی نشان دهند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.