سرویس: اجتماعی 09:16 - سه شنبه 09 مهر 1392

در جشنواره تئاتر استانی حضور دارد

جلد کهنه شناسنامه‎ام درد می‎کند در جشنواره تئاتر اصفهان

نمایش «جلد کهنه شناسنامه‎ام درد می‎کند» به کارگردانی هاجر پورسینا در جشنواره تئاتر استانی حضور دارد.

13920620000628_PhotoA
به گزارش اصفهان شرق، بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استانی اصفهان از روز گذشته آغاز شده است و در روز اول 3 تئاتر در اصفهان اجرا شد و در روز دوم این جشنواره 4 تئاتر در اصفهان و شهرستان‎ها روی صحنه می‎رود.

ای کاش دنیا می‎مرد به کارگردانی سید مرتضی طباطبائی در شاهین‎شهر، پشت بوم به کارگردانی حسین عبدالهی در لنجان، جلد کهنه شناسنامه‎ام درد می‎کند به کارگردانی هاجر پور سینا و خیال بی‎خیال به کارگردانی احسان فاضلی در اصفهان روی صحنه می‎رود.

هاجر پورسینا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، سطح جشنواره تئاتر امسال را بهتر از سال گذشته عنوان کرد و اظهار کرد: در بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استانی نمایش جلد کهنه شناسنامه‎ام درد می‎کند را در تالار هنر اصفهان روی صحنه بردم.

وی از بازیگران این نمایش نام برد و عنوان کرد: علی قیومی، نرگس صابری،‌ لیلا قربانی، زهره صالحی، الناز بختیار و ابوالفضل صابری  بازیگران این نمایش هستند.

کارگردان تئاتر ادامه داد: این نمایش داستان زنی است که دچار بیماری روحی است و گمان می‎کند که هنوز جوان است.

وی گفت: نمایش جلد کهنه شناسنامه‎ام درد می‎کند به معضلات اجتماعی جامعه اشاره دارد.

به گزارش فارس، آئین اﺧﺘﺘﺎﻣﯿﻪ ﺑﯿﺴﺖ و پنجمین ﺟﺸﻨﻮاره ﺗﺌﺎﺗﺮ اﺳﺘﺎن اﺻﻔﻬﺎن از ﺳﺎﻋﺖ 18:30 روز ﭼﻬﺎرﺷﻨﺒﻪ 10 ﻣﻬﺮﻣﺎه ﺑﺎ ﺣﻀﻮر مسئولان و ﻫﻨﺮﻣﻨﺪان اصفهان در ﻣﺠﺘﻤﻊ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﻫﻨﺮی اﺳﺘﺎد ﻓﺮﺷﭽﯿﺎن ﺑﺮﮔﺰار می‎شود و ﺑﺮﮔﺰیدگان به ﺟﺸﻨﻮاره ﻣﻨﻄﻘﻪای راه ﺧﻮاﻫﻨﺪ یافت.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.